במשחק בין מכבי חיפה נגד בני סכנין הבחנו בשינוי מרענן כאשר מוחמד אבו-פאני התמנה לקפטן הקבוצה. מבחינת הקשר זו סגירת מעגל מרגשת הכוללת עבודה קשה שבסוף מניבה תוצאה.
מגיל 9 הוא נמצא בשורות הירוקים, שם גדל וטופח במחלקת הילדים ומשם אל הנוער. אחרי שהרשים רבות בנוער הגיעה הבכורה בקבוצת הבוגרים בהפסד 1:0 לבני סכנין. מאז אותו הפסד הוא מצא את עצמו תחת צמד קבוצות בהן היה בהשאלה, כשהראשונה היא הפועל רמת גן ולאחר מכן הגיעה הפריצה במדי הפועל חדרה.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני
(צילום: נחום סגל)
עם סיומה של עונת 2020 הגיע העת שאבו פאני יכלל כחלק בלתי נפרד מהסגל של מכבי חיפה, וימי ההשאלה סייעו לכך. בשנתיים האחרונות מוחמד זכה בצמד אליפויות עם הירוקים והפגין כושר שיא, אך זה לא הכל. הוא גם עשה שינוי גישה שאין כמותו.
מוחמד הפך לאול אראונד פלייר, פשוט ככה. התושייה בכל שלבי המשחק בצורה נהדרת עם חילוצים רבים ועזרה רבה לשאר חברי הקבוצה עם הגנה עילאית ופליימיקינג מבורך מהצד הנגדי. בין אם זה השמירה על הכדור בסיום נגד מכבי תל אביב או הפצצה לחיבורים שכבש בעת שצם ברמאדן, או המשחק הפנומנאלי מול פריס סן ז'רמן באלופות, הוא תמיד היה שם.
המשחק נגד סכנין היווה סגירת מעגל עבור הקשר הצעיר שנבחר כקפטן נגד אותו מועדון שפגש במשחק הראשון בבוגרים וממה שמסתמן זו כנראה רק התחלה של עתיד מבטיח.
כזכור, בקיץ האחרון מוחמד אבו פאני היה בדרך החוצה כדי לצאת להרפתקאה חדשה באירופה. ממה שניתן להבין הישארותו במדים הירוקים באה לטובתו והעונה הוא פורח לממדים חדשים. עכשיו עם עזיבת נטע לביא הצפויה לליגה היפאנית זו יכולה להוות הזדמנות עבור מוחמד להיות המנהיג החדש של מכבי חיפה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.