אחרי שעזב את נבחרת ישראל בעקבות חילוקי דעות עם המנהל המקצועי יוסי בניון, מרקו בלבול התראיין ל-ynet והסביר מה קרה מאחורי הקלעים.
"כבר אתמול הודעתי ליוסי בניון שאם דניאל פרץ לא יהיה חלק מהסגל, אז אני מתפטר ולא ממשיך. היום בבוקר הוא הודיע לי שפרץ לא יהיה בסגל ויהיה בנבחרת הצעירה, ולכן התפטרתי. בהתאחדות לכדורגל הבטיחו לי דברים ולא קיימו. יש לי את הקו האדום שלי והוא נחצה", אומר בלבול.
2 צפייה בגלריה
בלבול
בלבול
בלבול
(צילום: עוז מועלם)
"כשישבתי עם אורן חסון הוא הבטיח לי שאקבל חמישה שחקנים מהנבחרת הצעירה: עדן קארצב, עומרי גאנדלמן, ליאל עבדה, דניאל פרץ וסוף פודגוראנו", מספר המאמן, "אני התכוונתי לפתוח עם שלושה מהם נגד גרמניה, ראיתי בעצמי מי שיכול להיות מאמן קבוע ולקחת את השיטה שלי לליגת האומות ביוני. אבל ברגע שלא נתנו לי לעשות את העבודה שלי לא יכולתי להמשיך, ויתרתי על ארבעה שחקנים אבל דניאל פרץ היה הקו האדום".
בלבול הוסיף: "אני לא יודע אם זה כתם או לא, לי יש את האמת המקצועית שלי. לא מסתכל על ההשלכות. משהו קרה ביומיים האחרונים. כי כבר הכל היה סגור. ויתרתי מספיק. אופיר מרציאנו שוער טוב אבל לא שיחק בשמונת החודשים האחרונים".
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
יוסי בניון. "זה לא אישי נגדו"
(צילום: יובל חן)

"משחק אחד בבוגרת זה כמו עשרה בצעירה"

בלבול טוען שלמשחק הידידות מול גרמניה יש משקל גבוה יותר ממשחקי הנבחרת הצעירה: "מי שמבין כדורגל יודע שמשחק אחד בבוגרת זה כמו עשרה בנבחרת הצעירה. כנראה שפה לא מבינים את זה. אני מודה להתאחדות על ההזדמנות, אך הרגשתי שאני לא יכול לעשות את התפקיד שלי. לא נתנו לי את הכלים שביקשתי, לכן לא יכולתי להמשיך"
"אין כאן משהו אישי נגד יוסי בניון, העניין הוא מקצועי נטו. רציתי לשלב צעירים שיהיו הבסיס של הנבחרת. אני לא מסתכל מה ייצא מזה בשבילי. לא התכוונתי להזמין שחקנים מהצעירה בלי לתת להם לשחק. אם לא נותנים לי להכין את הנבחרת כמו שאני רואה לנכון, אז לא תודה".
"במקצוע שלנו, כשאתה מקבל החלטות צריך להסתכל המראה ולהגיד שקיבלת את ההחלטות הנכונות ביותר, פה לא התקבלו ההחלטות שאני יכול להיות שלם איתן", סיכם בלבול