אוהדי הכדורגל הישראלי שישבו מול הטלוויזיה וצפו באחד המשחקים הגדולים של הפרמייר ליג העונה, לא יכלו שלא להשוות את המפגש שבין ליברפול וטוטנהאם לזה שסיפקו מכבי ת"א ומכבי חיפה לפני קצת יותר משלוש שנים. "והנה ה-3:4" קראו הטוקבקיסטים. קיבלנו קאמבק מטורף של טוטנהאם שחזרה מהקבר לאחר שספגה 3 שערים (שוב) בתוך פחות מרבע שעה, וזה הסתיים במפח נפש אדיר של התרנגולים לאחר קומדיה של טעויות בהגנה הלונדונית.
אבל הסיפור של המשחק מגיע דווקא מכובש השער המצמק הראשון, הארי קיין. מלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים שובר כל שיא אישי אפשרי במדי הספרס. הוא מצליח להביא את עצמו בכל עונה עד לקצה, אבל מעולם לא זכה בתואר במדי הקבוצה. קיין הוא הרוח החיה של טוטנהאם. זה שלוקח הכי קשה את מצב הקבוצה שלא מצליחה להתרומם כמו היריבה העירונית שלה ארסנל ולהוות איום אמיתי על האליפות.

1 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין
(צילום: Mike Hewitt/Getty Images)

כשהוא נכנס לשנת חוזה נמצא הארי קיין בפרשת דרכים - האם להישאר אגדת טוטנהאם, להמשיך לשבור שיאים אישיים אבל לדעת שזה כנראה יבוא על חשבון תארים קבוצתיים, או לסיים את דרכו בקבוצה, לאפשר לה למכור אותו ולעבור לאחתמ אריות אירופה, למקום שבו באמת יוכל לזכות בתארים קבוצתיים. המצב הנוכחי של טוטנהאם רע והתוכניות שלה לקראת העונה הבאה לא ברורות, ולא מן הנמנע שקיין יעשה את מה שעשה רובין ואן פרסי כשהיה בארסנל - מעבר לקבוצה שמתחרה על כל התארים.
השידוך בין קיין לטוטנהאם דומה לזה של הנער ששומר אמונים לחברתו, למרות חיזורים מכל הבנות המקובלות בשכבה גם אחרי שנגמרו להם ימי התיכון העליזים. אבל עושה רושם שמערכת היחסים הארוכה הזאת הולכת להסתיים בפרידה כואבת, כזו שמתבקשת אך לא תהיה נעימה לשני הצדדים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.