קונור מגרגור רוצה להיזכר כלוחם הכי גדול ב-UFC בכל הזמנים. הוא גם רוצה שהקהל שלו יאהב אותו למרות הפה הגדול שלו ולמרות התקריות הלא נעימות בעבר. בקיצור, האירי כבר חושב על המורשת שלו. כנראה שבגלל זה נוצרה הסדרה "מגרגור לנצח" בנטפליקס. הכינוי שלו הוא אולי "הידוע לשמצה", אולם הוא מאוד רוצה להיות בקונצנזוס. למרות חסרונותיה הלא מעטים של הסדרה "מגרגור לנצח", היא עדיין כיפית לצפייה ולא מאכזבת.
נראה שכל ספורטאי בעולם ראה את "הריקוד האחרון" ורוצה גם דוקו בסגנון. גם ניימאר, פלה ואנטואן גריזמן קיבלו טיפול מפנק. מגרגור זוכה מדי פעם לביקורת בסדרה עליו, בעיקר בפרק הראשון עם המעצר וההרשעה בעקבות תקיפת האוטובוס של חביב נורמגומדוב. בשאר הזמן הוא אדם נחמד מאוד, איש משפחה למופת שאפילו מקיים את מסיבת חשיפת מין העובר (ספוילר: זאת בת), שאוהב להתאמן בלי הפסקה כדי להיות הטוב ביותר. שום קשר לקונור השחצן עם משפטי המחץ שמשפילים את יריביו.
3 צפייה בגלריה
מגרגור
מגרגור
יותר מספורטאי. מגרגור
(Jeff Bottari/Zuffa LLC via Getty Images)
הרגעים שהוא מתרברב בהישגיו נראים אמיתיים יותר מאלה שבהם הוא מצטנע ועובד קשה. זה גם מה שהפך אותו לאייקון שהוא, לפרצוף של ה-MMA בעשור שעבר ולאחד הגורמים לכך שה-UFC שווה היום מיליארדים והגיעה לכל פינה בעולם. אפילו סרחיו ראמוס חיקה את החגיגה שלו והם הפכו לחברים.
מגרגור הפך את ה-UFC למגניב. זה קצת נעלם מהסדרה וחבל, כי מדובר באדם שפרץ את הדרך לאלפי לוחמים. מעבר לכסף הגדול ולפה אפילו יותר גדול, מדובר בספורטאי על. בשורה אחת עם לאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו ולברון ג'יימס.
הדברים הללו נכתבים למרות שהוא פציע וכבר רואים עליו את סימני השובע (אם אתה צריך להגיד כל הזמן שיש בכך עוד רעב להישגים, כנראה שאתה מרגיש קצת שבע). בניגוד למייקל ג'ורדן, מגרגור רושם הפסדים כואבים בדוקו ונאלץ להסביר את הכישלונות שלו. צריך להגיד שזה מחמם את הלב שהוא אף פעם לא מתרץ את הכישלונות, והיכולת שלו להתמודד איתם מעוררת הערצה. לא תראו אותו מאשים אף אחד. זה אחד הדברים שהופכים אותו לספורטאי כל-כך מיוחד ואהוב.
3 צפייה בגלריה
קונור מגרגור
קונור מגרגור
שחצן לא קטן, אבל עם קבלות
(Buda Mendes/Getty Images)
סצנות אימונים עלולות להיות משעממות מאוד, אבל עם מגרגור זה בדיוק ההפך. האימונים תופסים נפח נרחב בחלק מהפרקים וזה מעניין מאוד לראות את ההכנה האינטנסיבית והכמעט בלתי אנושית לקרבות. אימונים של משחקי כדור נראים כמו קייטנה לעומת מחנה האימונים של מגרגור, שהדרישות ממנו בלתי אפשריות. גם לשכלל את הטכניקה שלו, גם ללמוד את היריב וגם לשמור על משקל מדויק. ללא גרם מיותר. מהצופים נחסך הסיפור הלעוס על ילדותו של מגרגור, שהגיע משכונה קשה ועבד כשרברב. זה היה מרענן, כי כבר שמענו את זה כבר מאות פעמים וכל חובב ספורט מכיר אותו בעל פה.
את שגרת האימונים המתישה פחות מכירים. למרות שהוא כבר אדם עשיר, לא בטוח שאחרי הסדרה הרבה אנשים יהיו מוכנים להתחלף איתו. נראה שהאימונים הרבה יותר קשים מהקרבות וצריך להיות אדם מאוד מיוחד כדי לשרוד אותם. כל זה בשביל דקות ספורות בזירה, שעלולות להסתיים בנוקאאוט לעיני כל. מגרגור מתגלה כאדם עם אישיות מברזל.
3 צפייה בגלריה
מגרגור חוטף מפורייה
מגרגור חוטף מפורייה
מגרגור חוטף מפורייה. שבר את הרגל אבל לא ויתר
(Jeff Bottari/Zuffa LLC via Getty Images)
היה מוזר מאוד לראות את מגרגור מתחיל להרעיף אהבה על יריביו לפני הגמר ונותן קלישאות של כדורגלן, זה לא היה האירי החצוף שכולם אוהבים. אחרי ההפסד הראשון לדסטין פורייה הוא חזר להיות מגרגור הישן. עם משקפי שמש במסיבת עיתונאים והבטחות על נוקאאוט מהיר, הוא אפילו הגזים עם אמירות קשות מדי גם בסטנדרטים שלו. בקרב עצמו כזכור זה לא ממש עזר, האירי שבר את הרגל ויצא מחדר ההלבשה על קביים. הסדרה נגמרה עם עוד הפסד. לא נעים.
בנטפליקס חייב להיות סוף טוב, והיא לא יכולה להוציא את מגרגור לוזר. לכן הסדרה נגמרה בשיחה עם הרופא שלו בנוגע לחזרה. הדוקטור ממליץ על שנה בחוץ, אבל הגיבור לא מסכים בשום פנים ואופן והכל חייב להיות בתנאים שלו. היו שמועות על פרישה, וכמובן שאחרי יציאת הסדרה הוכרז כי מגרגור יחזור לזירה עוד השנה. מתברר שהרופא צדק וזה לקח לאירי כמעט 20 חודשים להתאושש. מגרגור כבר לא ילד, הוא השיג הכל, והוא רוצה לרדת מהבמה כמנצח. כמו מייקל ג'ורדן. קשה להאמין שזה לא יקרה.