שרון מימר הגיע היום (רביעי) להעביר אימון בכורה בבית"ר ירושלים, לפחות כך הוא חשב. אחר הצהריים התברר שזה היה בכלל אימון ניסיון, כי משה חוגג, שלכאורה "מחוץ לתמונה", הגיע לאיזה הסכם מוזר לפיו יוסי אבוקסיס יאמן את הקבוצה, ומימר? הוא יישלח בכלל לבני יהודה כדי להחליף את אבוקסיס.
רגע, זה לא נגמר פה. כי מי שרצה את מימר הוא אלי אוחנה, מי שמנהל בפועל את המועדון מאז שמשה חוגג "הפסיק להתערב" בניהול כי "הזכויות עברו לנאמן עו"ד יונגר". והנאמן? מה לו ולזה, הוא בכלל עורך דין. יש לו "זכויות ניהול" שתכליתן ככל הנראה לגלם את השוטר הרע ולקצץ לשחקנים בשכר, מלבד זאת הוא לא קובע דבר. זה לא "בעל זכויות ניהול" - זה סמנכ"ל כספים. נשאלת השאלה אם הוא באמת עושה משהו חוץ מלהעביר הודעות, ולמה אנחנו לוקחים חלק בזה ומעמידים פנים שחוגג זז הצידה.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של משה חוגג
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של משה חוגג
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
אז חוגג ממשיך לעשות מה שהוא רוצה, גם בשלט רחוק. הוא לא ממש טוב בלנהל קבוצת כדורגל, ויש לו הרבה חברים בענף. השילוב הקטלני הזה גרם להודעה ההזויה לפיה הזכויות על אביאל זרגרי וירדן שועה עברו למ.ס אשדוד, ואז מה אם זה ממש לא אפשרי מבחינה חוקית. אח"כ הוא בא לעזרת חברו ברק אברמוב ו"לקח" ממנו את יוסי אבוקסיס. יותר עקום מזה אין. יותר מביך מזה לא קיים.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס. מאמן מצוין. חבל שזאת דרך המינוי
(צילום: עוז מועלם)
גם אם המינוי של יוסי אבוקסיס יצליח להציל את בית"ר מירידת ליגה, הדרך בה הוא יגיע לתפקיד עקומה מאוד. זאת כמובן לא אשמתו, מדובר במאמן מצוין - אחד הטובים שיש בכדורגל הישראלי ללא ספק ואחד שבהחלט יכול לראות בעצמו מועמד ראוי לאימון הנבחרת. זה גם מהלך מאוד אמיץ מצידו, כי להיות חתום על שתי ירידות ליגה בשנתיים זה לא נעים.
אי אפשר להגיד שחוגג הפך את בית"ר לקרקס, כי לפחות בקרקס יש אנשים עם מיומנויות מאוד גבוהות שהתאמנו על הפעלולים שהם עושים כל החיים. לבית"ר יש בעלים חובבן שהכניס את בית"ר לבור עמוק, ואין לו מיומנות של נער גומי כדי להוציא אותה משם. במקום להפסיק לעשות נזקים ולזוז הצידה, הוא ממשיך להפוך את בית"ר לבדיחה של הכדורגל הישראלי.
הקבוצה ידעה לא מעט בעלים הזויים לאורך השנים, אבל הוא מצליח להתעלות עליהם בגדול. לידו אלי טביב הוא אלכס פרגוסון, לא פלא שחלק מאוהדי בית"ר עורגים לבעלים הקודם ורואים בו סוג של משיח.
3 צפייה בגלריה
אלי טביב. פלא שמתגעגעים אליו?
אלי טביב. פלא שמתגעגעים אליו?
אלי טביב. פלא שמתגעגעים אליו?
(צילום: עוז מועלם)
הכדורגל הישראלי הקפיד להתעלם מכל סימני האזהרה שהיו סביב משה חוגג, ונתן לו רשות לחרב את בית"ר ירושלים כל עוד הוא מכניס לה כסף. אך הכסף כמובן אזל, והוא השאיר אחריו סגל אפור, נטול עוגנים משמעותיים (אולי חוץ מירדן שועה). נקווה רק שבית"ר תצליח לצאת מזה איכשהו בלי לרדת לליגה הלאומית ובלי פירוק. הסיפור הזה רחוק מלהיגמר, אנחנו עלולים לקום מחר בבוקר ולגלות שמשה חוגג מינה את הג'וקר מבאטמן למנהל המקצועי, כאשר על הקווים יעמוד אחד השומרים עם הברדס וסמל הפלייסטיישן מ"משחק הדיונון". ברוכים הבאים למשחקי משה חוגג, בה קבוצה גדולה נלחמת על חייה.