זה לא הגיוני, פשוט לא הגיוני שקנזס סיטי צ'יפס עברו את באפלו בילס בפלייאוף! זה כבר נדוש, זה כבר פתטי, זה מוציא את העוקץ מ"היריבות הכי גדולה של שנות ה-20", כי ביריבות אמיתית יש עניין, יש מתח, יש משחקים היסטוריים שנכנסים לפנתיאון, אבל ביריבות אמיתית לא תמיד אותה קבוצה מנצחת!
אני מאשים את דיגס, שבמשחק אולי הכי חלש שלו העונה עשה כלום ושום דבר, שאחרי הפצצה שהוא קיבל ברבע השני וההשמטה שלו ברבע השלישי (50 יארדים של אלן שפשוט נפול לו בין הידיים) הפך להיות צל של עצמו, קליפה ריקה של מי שהיה פעם האיש למשימות מיוחדות, הגו טו גאי האולטימטיבי, מאני טיים דיגס. כל מה שנשאר זה 28 יארד ב-4 פוזשנים עלובים במשחק הכי גדול של העונה. בושה דיגס, תתבייש לך.

2 צפייה בגלריה
ג'וש אלן
ג'וש אלן
ג'וש אלן
(צילום: AP)

אני מאשים את אלן. אני מחדד, אי אפשר באמת להאשים את אלן בכלום, הוא הבילס, כל הבילס על הכתפיים הרחבות שלו, במו רגליו הוא שם נקודות על הלוח, בכוחו המתפרץ הוא משיג פעם אחר פעם את הדאונים קדימה, בלעדיו הבילס הם עדיין שק החבטות של ה-AFC מזרח.
אבל, ויש אבל גדול, נראה שהוא לא יוכל להיות לעולם באותה נשימה עם הגדולים. סליחה, כן? אולי אני מספיד אותו מהר מדי, אבל גאד דאמט אלן, אתה לא בנוי לזה בסופר מאני טיים, תמיד זה נראה שאם אתה לא מצליח ללכת עם הראש בקיר (או בערבים שדיגס לא מתפקד), נראה שאתה תמיד עושה את המהלך הלא נכון בזמן שהכי צריך אותך, וזה מסתכם בדיוק בשני המהלכים של הדרייב האחרון בהם עשית בהם האת הפך הגמור ממה שצריך לעשות, לזרוק סתם לאנדזון, ואז עוד מהלך סרק במקום לקדם לבעיטה קלה יותר ביום שהרוחות נושבות כאילו אנחנו באמצע הים. אם אתה רוצה שבאמת שנזכור אותך עוד 10-15 שנה, תתבגר כבר.
אני מאשים את מקדרמוט. פייק פאנט ב-5/4, 30 יארד בתוך החצי שלך! רבע רביעי! באמת? אתה רציני, אתה משחק נגד הפטריוטס בשבוע 4 או שאתה בפלייאוף נגד היריבה הכי גדולה שלך בעשור האחרון? מה אתה עושה?! תגיד תודה שפורטונה אלת המזל ירדה מהשמיים והחזירה לך את הכדור בטאץ' בק שכולו דאוס אקס מכינה שכאילו נועדה כדי שתנצח, אבל לא, אתה עשית כמעט הכל כדי להפסיד.
אבל הכי גרועים, יותר מכל הבילס ביחד, אלו טיילור סוויפט ורשת CBS. נמאס לי! פשוט נמאס לי לראות את הפרצוף הזחוח שלה אחרי כל מהלך טוב של החבר טראוויס קלסי, נמאס לי שדוחפים לי את סיפור האהבה האידיוטי הזה עמוק לתוך הגרון בכוח. זה מוציא לי את החשק מהצ’יפס , זה גורם לי לשנוא את קלסי, זה עושה לי פלאשבקים לבריטני מהומס וזה הכל חוץ מפוטבול.

2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט ביציע
(צילום: Jason Hanna/Getty Images)

CBS דוחפים את סוויפט כל כך חזק, שאחרי הטאצ׳דאון המנצח (בדיעבד) של פאצ'קו הם עברו ישר לצהלות השמחה של האפרוח המזמר. זה אפילו לא היה מהלך של קלסי!!! למה, למה ליצור בי את האנטגוניזם הזה, למה לערבב עצבים בעצב, למה התמונה הראשית בסיכומי המשחק זה קלסי מסמן לה לב באצבעות, ובאתרי החדשות בארץ מסקרים את המשחק רק בגלל מה שקורה בתא הכבוד עם טיילור והחבר׳ה. זה מעצבן, זה לא כיף לאף אחד וזה לא קשור לפוטבול. אני מרגיש שהיא נהיית גדולה יותר מהאירוע עצמו. אולי אני מגזים, אולי אני סתם שונא קאנטרי ושירי אהבה קיטשיים, אבל אני אוהב פוטבול, וטיילור סוויפט זה לא פוטבול, זה בדיוק ההפך.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.