הלחץ עובד חזק על חניכיו של עודד קטש, אבל עדיין יש לקבוצה תקווה. ועכשיו ברגע האמת, צריך לאחד את כל הסגל המצוין, שיגיע ביום שלישי להר הגעש באתונה שיתפוצץ מאוהדים ירוקים.
מכבי ת"א נמצאת בעיצומו של אחד הקרנבלים הגדולים שלה בשנים האחרונות, אבל הוא מגיע בסופה של עונה מאוד קשה ומאתגרת ביורוליג. מה לא עבר על הקבוצה? פציעות שפגעו במומנטום, איבוד ריכוז בדקות האחרונות, משחק ביתי אמיתי אחד בלבד לפני פרוץ המלחמה, נדודים באירופה עם בסיס לא צפוי בבלגרד. רכבת ההרים של אירופה ממשיכה לאתגר את החבורה הצהובה של קטש. ולמרות כל זאת, היא הוכיחה את היכולת להתעלות למרות כל הקשיים, וזקוקה רק לניצחון כדי להגיע לפיינל פור אחרי עשור.

1 צפייה בגלריה
ריברו
ריברו
ריברו
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)

הבעיה היא שבניגוד לאופוריה ששררה לפני המשחק הרביעי בסדרה, מכבי ת"א מגיעה במצב אחר לגמרי. לא רק שהמשחק המכריע יהיה באולם קשה מאוד, אלא שהפספוס במשחק הקודם ילווה את השחקנים. כשנראה היה לכולם שמכבי ת"א מבצעת סוג של בריחה קטנה מול האורחת מיוון, הגיעה מפולת שהורידה את הצהובים לקרקע, וכל התפילות שפיללו להם לפני המשחק נגוזו להן בין האצבעות העייפות.
ומעבר לכך, כבר אין אשליות בנוגע לווייד בולדווין. האיש הכי חשוב של מכבי ת"א סוחב פציעה שיכולה להרוס את החלומות לקבוצה הישראלית שמפנטזת על הפיינל פור. אחרי שנפצע מחדש במשחק הרביעי, נראה שכבר לא יוכל לשחק, ובלי הקלע המוביל זאת תהיה משימה עוד יותר קשה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.