איך אפשר להביע במילים את הדבר ההזוי הזה שקרה, "מסי עוזב את ברצלונה". אם לומר את האמת לא האמנתי שאי פעם אראה כותרת כזו, ואם כן זה בטוח פייק ניוז, הרי אין סיכוי שלאו מסי, שהוא בעצם ברצלונה ב־20 השנה האחרונות, יעזוב את הקבוצה שלו, את הבית שלו. אז זהו, מסתבר שיש סיכוי, ומסי באופן רשמי חתם בפ.ס.ז'.
תנו לי לספר לכם סיפור אישי שלי. לטיול בר המצווה לקח אותי סבא שלי לברצלונה. ברביעי בערב ישבנו במקומות מצוינים בשמינית גמר האלופות נגד סיטי, ובראשון גם כן בקאמפ נואו, קלאסיקו בליגה הספרדית נגד ריאל.
1 צפייה בגלריה
מסי וניימאר בימים בבארסה
מסי וניימאר בימים בבארסה
מסי וניימאר בימים בבארסה
(צילום: רויטרס)
בשני חזרנו ארצה, אך לפני כן בשדה התעופה בברצלונה ראיתי את מסי ואת חאבייר מסצ'ראנו, והצלחתי להצטלם עם גדול שחקני הכדורגל בכל הזמנים (לדעתי כן) – דבר שלא אשכח כל חיי. איזה מזל, איזה צירוף מקרים מטורף.
אני מעריץ את מסי, את האישיות, את היכולת ובעיקר את הנאמנות שלו לקבוצה שבה הוא משחק.
הצדדים נפרדו בטוב, בלי כעס, מסי רצה להישאר, אך זה לא התאפשר מבחינה כלכלית. בתור חובב ברצלונה, זה כל כך מעציב ופשוט לא נתפס.
לאו הוא ה"גואט" בכדורגל, לפחות לפי דעתי, הוא מייצג את הכל בכדורגל, את המנהיגות במגרש, הרצון לנצח, היכולת לשמור על הכדור מפני כמה שחקנים ולעבור אותם כמו קונוסים, ועל זה שהוא עושה את כל זה, וזה נראה כל כך קל מהצד, זהו, שזה לא.
הייתי רוצה לראות את מסי מסיים את הקריירה בבארסה, אבל אז שום קבוצה אחרת לא יכולה הייתה ליהנות משירותיו, ואולי זו נקודת האור היחידה. שבפעם הראשונה מאז שאנו מכירים את מסי במדי ברצלונה, נראה אותו במדים אחרים, באצטדיון אחר, עם שחקנים אחרים, מסורת אחרת, מדינה שונה, קבוצה שונה.
אין ספק שזה יהיה מוזר, אבל גם סופר מעניין לראות את הציוות החדש/ישן עם ניימאר, ולגבי סוללת הכוכבים המטורפת שכוללת את אמבאפה, די מריה, וראטי, ווינדאלום, ראמוס, ועוד ועוד. זה בהחלט יהיה מטורף, השאלה אם זה יהיה כוחות? מה דעתכם על המעבר של מסי לעיר האורות?
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.