גבי ליבשיץ (36), משחקני הפוקר המוכרים בישראל, הצטרף הלילה למועדון יוקרתי כשזכה בצמיד אליפות העולם הראשון בקריירה שלו אחרי שניצח בטורניר אומהה (וריאציית פוקר פופולרית) באינטרנט וגרף לכיסו 152,165 דולר - רווח נאה מאוד בהתחשב בכך שמחיר ההשתתפות בטורניר עמד על 400 דולר.
סבב אליפות העולם בפוקר (WSOP) נחשב לסבב הפוקר היוקרתי בעולם. הוא כולל עשרות טורנירים בווריאציות פוקר שונות - כשכל אחד מהמנצחים זוכה בצמיד אליפות העולם, מושא התשוקה של כל שחקן פוקר. השנה סבב אליפות העולם נערך בשני חלקים - החלק הראשון מתקיים ברשת והחלק השני ייערך במלון ריו בלאס וגאס וייפתח בסוף ספטמבר.
2 צפייה בגלריה
גבי ליבשיץ
גבי ליבשיץ
עוד צמיד לאוסף. ליבשיץ
(צילום מסך)
2 צפייה בגלריה
תמונת הניצחון
תמונת הניצחון
תמונת הניצחון
ליבשיץ שיחק באותו הטורניר המכונה PLOssus גם בשנה שעברה ואז סיים במקום הרביעי וגרף 82,573 דולר. השנה הוא כבר הלך עד הסוף ואחרי יומיים מפרכים של משחק גרף את כל הקופה. ביד המכרעת ליבשיץ, המכונה ברשת "Kidrurim", החזיק בזוג אס שהספיק מול ריצה לצבע ולפול האוס שלא פגעה של השחקן הסיני שנגצ'או ז'ו. "היה לי חשבון פתוח מהשנה שעברה עם ה-PLOssus, אז הדבקתי", כתב ליבשיץ בפייסבוק לאחר הניצחון.
ליבשיץ הוא שחמטאי בעברו שהגיע לדרגת אמן. בשנים האחרונות הוא מתמקד בפוקר ורשם הישגים מעולים ביניהם מקום רביעי באירוע המרכזי של סבב הפוקר האירופאי בפראג, תוצאה שהעניקה לו 351,552 דולר.