מאבק האליפות של עונת 23/24 ייזכר לפחות עד הנקודה שבה אנחנו נמצאים עכשיו, כאחד שהבטיח, לפרקים ארוכים מהעונה גם קיים, אך נגמר מוקדם, מוקדם מדי.
בכל הנוגע לפער האמיתי בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, הטבלה אכן משקרת, קודם כל בגלל הורדת הנקודות למכבי חיפה על ידי בית הדין, אך גם 8 נקודות לא משקפות את הפער האמיתי בין הקבוצות.
1 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מסאי דגו
(צילום: גיל נחושתן )
החודש האחרון של מכבי חיפה בניהולו של מסאי דגו שכולל שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון עלה לה ביוקר, כמה ביוקר? הדחה מהקונפרנס־ליג מול פיורנטינה, הדחה מהגביע מול מכבי נתניה והכי חשוב: שני הפסדים לבני ריינה ושתי תוצאות תיקו מול התל אביביות בליגה שהרחיקו מאוד את החיפאים מהמאבק.
בין כל החודש הנוראי שעובר על הירוקים מסתתר גם נתון שפחות מדברים עליו, מכבי חיפה הפסידה פעמיים ברציפות במשחק ביתי בסמי עופר, דבר שלא קרה מאז חודש אפריל 2019, חמש שנים!!! וגם אז זה היה בשני מחזורים לא עוקבים, בעוד שכאן מדובר על משחקי ליגה וגביע ששוחקו בהפרש של שלושה ימים.
ובכל הנוגע למכבי תל אביב, הדבר העיקרי שבו היא עולה על מכבי חיפה העונה וכנראה מה שיביא לה את האליפות בסופו של דבר זה היעילות שלה, היכולת להכריע משחקים קשים ברגעים מכריעים.
כי בניגוד למכבי חיפה שאיבדה את דולב חזיזה הפצוע, צ'ארון שרי ועומר אצילי, שהיו השחקנים שמכריעים משחקים קשים, למכבי תל אביב יש את ערן זהבי, דור פרץ ופיליסיו מילסון שעושים לה את זה.
אז האם הסיפור נגמר? לא בטוח, כי בכדורגל, במשחק שוטף ויפה, מכבי חיפה הוכיחה במשחק העונה כי היא לא נופלת ממכבי תל אביב ואולי אפילו עולה עליה.
אקח כאן הימור זהיר, שעם הכדורגל שמכבי תל אביב הציגה במחזורים האחרונים וגם במשחק הגביע מול מכבי פתח תקווה, היא עוד תאבד 10 נקודות עד סוף העונה, אך השאלה האמיתית היא האם מכבי חיפה תוכל להשיג את הנקודות האלה ולעשות רצף כמעט מושלם במשחקים שנותרו. כנראה שלא, אך אם דגו מעוניין להישאר בעמדת המאמן בעונה הבאה הוא חייב לנסות לעשות הכל כדי להביא אליפות סנסציונית לכרמל, או לפחות להעיר את מאבק האליפות שנראה כרגע גמור וחתום.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.