בקצרה: בני לם מגיע לטדי וינסה להמשיך בפתיחה המסחררת שלו, הבעיה הקטנה היא שהעולה החדשה מגיעה אחרי ניצחון בכורה.
איש המשחק: עידן שמש הוביל את הפועל ירושלים לליגת העל, אך מצא את עצמו על הספסל בזמן שהקבוצה שלו לא מצאה את הרשת. המאמן זיו אריה הסביר שהוא לא מתאים לשיטת המשחק שמבוססת על מעברים. זה לא מנע ממנו לשתף את החלוץ מול מכבי פתח תקווה במחזור הקודם. זה נגמר, איך לא, בשער ניצחון של שמש בדקה ה-89. השאלה היא הם שמש ימשיך לזרוח (סליחה על משחק המילים המתבקש), או שזיו אריה שוב ייתן לו לשקוע על הספסל (שוב סליחה).
7 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם. ימשיך לחגוג?
(צילום: עוז מועלם)
שימו לב ל: בני לם. נכון, הוא בתפקיד פחות מחודש והררי מילים כבר נכתבו עליו. הטירוף שלו על הקווים זה שואו מדהים שחסר בליגת העל, ובינתיים זה מצליח לנתניה. נראה שכל הקבוצה נדבקה באנרגיות שלו, ומעניין כמה זמן זה ימשיך.
טעון הוכחה: ארבעה שערים היו לאיגור זלאטנוביץ' בגביע הטוטו. בליגה לוקח לו יותר זמן להיכנס לעניינים, והוא מצא את הרשת רק פעמיים. נכון, נתניה פתחה את העונה בצורה מזעזעת. החלוץ הצעיר הובא כדי להוביל את ההתקפה הנתנייתית, ועכשיו זה הזמן שלו להראות את הכישרון שלו.
7 צפייה בגלריה
שמש והחברים חוגגים
שמש והחברים חוגגים
עידן שמש (במרכז). הקבוצה צריכה אותו
(צילום: עוז מועלם)
בקצרה: מוליכת הטבלה הלחוצה פוגשת את הקבוצה של רן בן שמעון, שעשתה צרות לשתי הטוענות האחרות לכתר ותשמח לסבך גם את רוני לוי.
איש המשחק: הפועל באר שבע במקום הראשון, אבל ממש לא שקט בבירת הנגב. למרות שהקבוצה עדיין ללא הפסד ליגה, האוהדים לא מרוצים מהמאמן רוני לוי, שספק סינן לעברם "אפסים" לאחר ששרקו לו בוז, או שאולי התכוון לאוהדי מכבי נתניה. האוהדים עורגים לכדורגל שהקבוצה שיחקה תחת ברק בכר וממש לא אוהבים את המאמן ההגנתי, שחילוף של חלוץ במגן הוא ברירת המחדל שלו וזהירות היא שמו השני. בין אם באר שבע תנצחו או תפסיד, רוני לוי ימשיך להיות הסיפור המרכזי. הטלנובלה הזו רחוקה מסיום.
7 צפייה בגלריה
רוני לוי לצד אריק בנאדו
רוני לוי לצד אריק בנאדו
רוני לוי. בלגן עם הקהל
(צילום: עוז מועלם)
שימו לב ל: מוחמד כנעאן. קשר מ.ס אשדוד, ממצטייני העונה שעברה, חזר סוף סוף מפציעה ארוכה ושינה את המומנטום של רן בן שמעון. בישול גאוני שלו סידר לאור אינברום את ה-0:2 על מכבי ת"א, והכניסה שלו מול מכבי חיפה שינתה לחלוטין את המשחק. הוא מנווט את הקבוצה כולה, ואם יישאר בריא, בקיץ הוא כבר ילבש מדים של קבוצה אחרת, אולי אפילו בינואר.
טעון הוכחה: דור מיכה. בבאר שבע בנו על אחד המוסרים הטובים בכדורגל הישראלי, בינתיים הוא לא מספק את הסחורה. הוא גם היה פצוע למשך תקופה קצרה, מול נתניה נכנס כמחליף והראה ניצוצות. עכשיו זה הזמן שלו.
7 צפייה בגלריה
מוחמד כנעאן
מוחמד כנעאן
מוחמד כנעאן. ההבטחה של אשדוד
(צילום: אבי רוקח)
בקצרה: הקבוצה של אלישע לוי רוצה להראות שפתיחת העונה לא מקרית, ופוגשת את הקבוצה הכי לא צפויה בליגה.
איש המשחק: מדברים הרבה על אלון תורג'מן המצוין, ושוכחים את חברו להתקפה אלן אוז'בולט. החלוץ הסלובני (25) זכה בעונה שעברה באליפות סלובקיה עם סלובן ברטיסלבה שלזכותה כבש 11 שערים. הוא הסתובב בליגות שונות במזרח אירופה וניפק מספרים לא רעים בכלל. העונה יש לו כבר ארבעה שערים בליגת העל, ואפשר לומר שיחד עם תורג'מן זה כרגע החוד הכי טוב בישראל. בצעירותו, אוז'בולט קיבל הזדמנות בקבוצת המילואים של דורטמונד, אבל לא הרשים. עכשיו נדמה שהקריירה שלו תפסה כיוון טוב.
7 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט. שחקן מצוין
(צילום: אורן אהרוני)
שימו לב ל: שרון מימר. האיש שכל יומיים קורא על כוונות לפטרו, הצליח למרות הלחץ העצום להוביל את סכנין ל-0:3 מרשים על הפועל תל אביב. עוד ניצחון וכנראה סכנין תציע לו חוזה לחמש שנים. הפסד והוא שוב ייאלץ לקרוא על כמה שמאוכזבים ממנו.
טעון הוכחה: הברזילאי ארי מורה קיבל צ'אנס משרון מימר, עלה בהרכב וסחט את הפנדל מול הפועל תל אביב. מורה בעיקר עולה מהספסל עד עכשיו ולא מצליח להרשים. האם הוא עוד זר שייחתך בינואר?
בקצרה: בית"ר ירושלים רשמה ניצחון ענק ביציעים על לה פמיליה, אבל מה עם ניצחונות גם על כר הדשא?
איש המשחק: אחיו פוטר מברצלונה, שני חבריו ההולנדים (ואן לוון ואטוולד) פוטרו אף הם, וארווין קומאן נותר המאמן ההולנדי היחיד בליגת העל, השורד האחרון מאומת הטוטאל פוטבול. בינתיים זה נראה רע מאוד, למרות שאי אפשר להאשים רק אותו במצב. בית"ר לא מחוברת, עייפה ומבולבלת. אם לא ינצח גם הפעם, ליגת העל כנראה תיפרד מכל ההולנדים שלה, כי אי אפשר להחליף את כל הסגל עכשיו. עם איך שבית"ר נראית תחת קומאן, היא בדרך הבטוחה למאבקי הישרדות.
7 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן. בית"ר נראית רע
(צילום: אלכס קולומויסקי)
שימו לב ל: ירדן שועה. האמת שזו לא חוכמה לשים אותו בקטגוריה הזאת, כי הוא תמיד מושך אליו אש. אבל מה אפשר לעשות? מדובר כנראה בשחקן הכי מוכשר בבית"ר ירושלים כרגע, שיכול ברגע אחד לייצר מצבים לשער ולא תלוי במשחק קבוצתי. ההברקות של שועה הן בערך הדבר היחיד שיש לבית"ר להציע כרגע, וזה כמובן לא מבשר טובות.
טעון הוכחה: מוחמד עוואד היה הבטחה ענקית במכבי חיפה, וסומן כחלוץ העתיד. עכשיו הוא מחפש את עצמו במכבי פתח תקווה, ובינתיים הספיק לכבוש שני פנדלים מול נוף הגליל, וזה לא מספיק. בפ"ת בוודאי ציפו להרבה יותר.
7 צפייה בגלריה
עוואד חוגג
עוואד חוגג
מוחמד עוואד. מחכים לו
(צילום: אורן אהרוני)