אחד המעברים הדרמטיים שהתבצעו בחלון ההעברות האחרון באירופה היה ההשאלה של הקשר השבדי דיאן קולוסבסקי (21) מיובנטוס לטוטנהאם. מנג'ר הספרס אנטוניו קונטה כבר שם עליו עין בעבר כשאימן את אינטר, אחרי שהתלהב מעונת הפריצה בפארמה בה כבש עשרה שערים, ועכשיו ינסה להפוך אותו לשחקן אירופי מוביל.
במקור, קשה להאשים את קולוסבסקי בכך שבחר ביובנטוס. כשנרכש לפני שנתיים זו הייתה השליטה הבלעדית של הליגה האיטלקית, בעוד אינטר השתרכה מאחור. מעבר לכך, הוא היה בטוח שבתור קשר במרכז או באגף, ה-3-3-4 של מאוריציו סארי יתאים לו כמו כפפה ליד. הוא גם חשש לעבור לאינטר בגלל ה-2-5-3 של קונטה, בו היה עלול ללכת לאיבוד על המגרש.

1 צפייה בגלריה
דיאן קולוסבסקי
דיאן קולוסבסקי
דיאן קולוסבסקי
(צילום: רויטרס)

אך לרוע מזלו של קולוסבסקי, הדברים לא הסתדרו כפי שתיכנן. פיטוריו של סארי לאחר עונה אחת, ועצם העובדה שקולוסבסקי הושאל לעונה נוספת לפארמה, הובילה למציאות אחרת לגמרי. כשחזר ליובה, אנדראה פירלו לא ידע למקם אותו על המגרש והפך את השבדי לעוד שחקן ברוטציה. וכך, למרות שהוא פתח ב-19 משחקי ליגה בעונה שעברה, הוא כבש רק שני שערים.
גם חזרתו של מסימליאנו אלגרי לעמדת המאמן לא היטיבה עם הכישרון השבדי: הוא לא פתח באף משחק בליגה ובליגת האלופות. הייתה לו הופעה בולטת אחת, כאשר עלה מהספסל מול רומא בחודש שעבר, מוקם במרכז המגרש ועזר לבצע מהפך ענק, והראה מה הוא שווה כאשר לא מחביאים אותו בצד. גם זה לא עזר לשפר את מעמדו בקבוצה, וההזדמנות לעבור לעונה וחצי לטוטנהאם מושלמת עבורו.
קולוסבסקי אוהב את הליגה האנגלית, למרות שהקבוצה שהוא אוהד מילדות היא דווקא היריבה העירונית של טוטנהאם, צ'לסי. מה שפועל לטובתו של השבדי הוא שיחד איתו הגיע עוד קשר מיובנטוס, רודריגו בנטנקור. כרגע, כאמור, מדובר רק בהשאלה תמורת 10 מיליון אירו, אך בסיום התקופה טוטנהאם תוכל לרכוש אותו עבור 35 מיליון. ומה עם הבעיה שהזכרנו בנוגע לקונטה? לאחרונה שינה האיטלקי את הטקטיקה ועבר לשחק בשיטה האהובה על קולוסבסקי, 3-4-3. הוא אמור להיות משובץ באגף ימין ובכך לנצל את כוח הפריצה שלו. אולי כך גם תגיע הפריצה המקצועית.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.