מסכן מיכאל אוחנה. הקשר סוף סוף הזכיר את השחקן שהיה. נגד הפועל חיפה הוא נתן את משחק חייו, סחט פנדל, רקד על המגרש, פלייטר האסלביינק לקח לו לפחות שני בישולים. איזה חלוץ גרוע, אלוהים. אפילו ארסניו וואלפורט נראה נוצץ לידו.
אפשר לראות את חוסר האונים על הפרצוף שלו, כאילו מתחנן ״תוציאו אותי. אין לי את זה. אני לא מסוגל להבקיע גול״. הילד לא מוצא את עצמו. הוא מת לצאת החוצה, מסכן. אבל אף אחד לא מקשיב.
1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר מאוכזבים
שחקני בית"ר מאוכזבים
שחקני בית"ר מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
זה לא עניין של סבלנות, זה לא עניין של בצורת שערים. גם השער האחרון שנכנס לו, היה רק בזכות קפיצת גבשושית. בשכונה קראנו לזה ״פוקס״. מעולם לא הייתי כל כך נחרץ כלפי שחקן זר, אבל את האסלביינק ״שלחתי״ הביתה פה כבר אחרי חודש ואני ממש לא מתחרט.
בבית״ר עדיין מאמינים שמשהו יקרה, והאסלביינק פתאום יהפוך ליעקובו. וואלה, הניסויים הללו עוד עלולים להביא לירידת ליגה.
אבוקסיס עסוק בעצבים על איתמר ניצן שבעצם די הציל לו את המשחק ובטח לא אשם בתיקו.
אבל אני עדיין מעדיף את העצבים האלה על האדישות שהייתה פה קודם. נחמת עניים.
מה עם רועי דוגה? מצידי תנו לחלוץ מהנוער לשחק, כל פתרון אחר עדיף על פלייטר.
לירן רוטמן הוא שחקן סופר מוכשר. בפברואר 2019 הגיע ככישרון עולה ממכבי פתח תקווה, אבל לא הצליח להציג את אותה היכולת בבירה.
תמיד ידענו - לא כל שחקן יכול להצליח בבית״ר ירושלים, זה דורש מבנה אישיות מיוחד, אורך רוח, אופי חזק. כישרון בלבד לא מספיק. לירן רוטמן הוא הדוגמה הטובה ביותר לכך.
לא פשוט בבית״ר, הלחץ מהיציעים וסביב המועדון משפיע, אור הזרקורים מעט מסנוור והדופק גבוה, לא כולם מתרגלים לחיות עם זה ככה. קל וחומר בעונה כזו, שבה הלחץ מבעבע, וכלום לא הולך, עוד יותר קשה להצליח.
לאור האכזבה, הוא נשלח בינואר אשתקד להפועל חדרה, ונראה היה שהוא חוזר לעצמו. בקבוצה נטולת היומרות והלחץ הוא נראה נהדר וכבש 5 שערים ב-15 הופעות ליגה. אז בני יהודה התעניינו וחדרה גם, אבל בבית״ר לא ויתרו ורוטמן חזר. אלא שזה שוב לא הולך - בבית״ר הקשר סופר כבר 43 הופעות ליגה, בהן סיפק מאזן דל של 2 שערים ו־2 בישולים.
רוטמן שחקן לא רע, אפשר לראות שיש לו איכויות, מסירה, מהירות מחשבה ובעיטה לא רעה. אבל עוד יותר קל לראות - שחסר לו הערך המוסף.
זה מצב נתון שרוטמן חייב לשנות, אם הוא רוצה לעשות עם הקריירה שלו משהו גדול באמת. אם הוא רוצה להיזכר כשחקן ליגה משפיע וטוב, ולא אחד שיכול לככב רק בקבוצות קטנות. רוטמן עוד יכול להמציא את עצמו מחדש, בטח כשמדי שבוע הוא מקבל את ההזדמנות.
בשבילו, ועוד יותר מכך בשביל בית״ר, אני מקווה שיעשה את קפיצת המדרגה, יתחיל לספק מספרים, יהיה מפוקס יותר ליד הרחבה ויפסיק עם איבודי הכדור השטותיים. קצת יותר חוצפה, קצת יותר עוצמה.ילדים טובים לא מגיעים רחוק.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.