עכשיו אחרי שיונוס מוסא חתם במילאן, אני די בטוח שהרוסונרי יסגרו את המרקאטו שלהם (אולי למעט קשר חדש אם קרוניץ' יעזוב). ככה אני רואה את ההרכב האופטימלי של הקבוצה (מינוס בנאסר הפצוע):
שוער: מניאן הגנה: הרננדז - צ'יאו - טומורי - קלאבריה קישור אחורי: ריינדרס - לופטוס צ'יק קישור קדמי: לאאו - פוליסיק - צ'וקוואזה חלוץ: ז'ירו/אוקאפור

1 צפייה בגלריה
לאאו
לאאו
לאאו
(צילום: REUTERS/Daniele Mascolo)

אני רוצה להתעכב על כך שכל השחקנים שהגיעו מתאימים לשיטה שהרבה קבוצות רוצות ליישם, אבל רק מעטות עושות את זה בצורה מוצלחת - שיטת המאניבול. השיטה הונצחה בסרט אמריקאי שמבוסס על סיפור אמיתי, שמראה איך קבוצת בייסבול אמריקאית שלא נמנית על הגדולות במדינה, עם תקציב נמוך ואחרי שעזבו השחקנים הטובים שלה, הפכה ליצואנית שחקנים אדירה בעיקר בעזרת דאטה.
בחזרה למילאן: השחקנים שהגיעו בשיטת המאניבול הזו גם מתאימים לשיטת המשחק של פיולי ,שהיא 1-3-2-4, ולמעט העזיבה המפתיעה של טונאלי והעזיבה הצפויה של דיאס (היה מושאל), הסגל של מילאן נשאר עם הכוכבים הגדולים. בנוסף היא קנתה את ריינדרס, שאני רואה אותו כטונאלי ההולנדי, שחקן שאוהב לצאת מהר עם הכדור קדימה, וגם את לופטוס צ'יק שהוא מהיר יחסית לקשר (לא סתם הוא שיחק לפעמים אצל טוכל בצ'לסי גם כסוג של שחקן כנף ימני), אבל אני מאמין שנראה את מוסא יותר מאשר האנגלי שכהרגלו יהיה מחליף מהספסל.
פוליסיק ישחק יותר כקיצוני שמאלי, אבל יש את לאאו כך שאני מאמין שהוא ישחק כקשר 10 (שיחק ככה למעט פעמים ספורות בצ'לסי/דורטמונד). עוד אופציה יכולה להיות להציב את אוקאפור כחלוץ שני. השווייצרי מהיר מאוד, ובשנתיים האחרונות החל להראות מספרים מרשימים (24 שערים ו-16 בישולים ב-66 משחקים). אפשר לשים אותו לצד ז'ירו, החלוץ הפיזי שמושך אליו את ההגנה, כשאוקאפור "יתגנב" מאחוריו לשטחים המתים שהבלמים ישאירו. כמובן שהאופציה שאוקאפור בחוד וז'ירו על הספסל גם סבירה.
כרגע אני חושב שמילאן עשתה את החלון הטוב ביותר מבין הקבוצות באיטליה. משום מה, נאפולי עוד לא עשתה כלום (מילא לא להעמיק את הסגל, אבל לא להביא להביא מחליף לקים?), אינטר עדיין מתחמשת, רומא עם רכש סביר עד כה אבל בלי שחקן שאתה יכול להגיד עליו "וואו" (אולי רנאטו סאנצ'ס אם יגיע), והיא גם עוד לא מצאה חלוץ במקום אברהם הפצוע, ויובה בכלל בבעיות כאוטיות כי השחקנים לא ממש מרוצים מאלגרי ואי ההשתתפות בשום מפעל אירופי (הושעתה מהקונפרנס ליג) מוביל לכך שאף אחד לא רוצה לבוא.
כרגע זה נראה שיובה תידחק מחוץ ל-4 הגדולות של הליגה, ואני מעריך שככה הטבלה תיראה בסיום העונה:
1. מילאן/אינטר 2. מילאן/אינטר 3. נאפולי 4. רומא 5. יובנטוס
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.