ההמתנה הסתיימה, הקיץ נגמר ולאחר הניצחונות המרשימים של מכבי ת"א והזכייה בגביע ווינר, אפשר להתחיל לדבר על היורוליג, וכמה שהאוהדים הצהובים התגעגעו להגיע להיכל בימי חמישי בערב, וליצור אווירה מחשמלת בתוך אחד מהאולמות הרועשים והקשים בעולם.
מבחינת הסגל שיעמוד לרשות יאניס ספרופולוס לעונת 21/22, כולם כשירים למעט אנטה ז'יז'יץ' שיהיה בחוץ בערך חודש וחצי. יפתח זיו ככל הנראה יהיה כשיר למשחק הראשון מול באיירן מינכן, אך לא ב-100 אחוז. מעבר לכך, בעקבות הפציעה של ז'יז'יץ' מכבי החתימה לחודשיים את הסנטר הצרפתי מתיאס לסור, סנטר אתלטי וחזק שחקן שיכול להשפיע מהרגע הראשון.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א עם גביע ווינר
שחקני מכבי ת"א עם גביע ווינר
שחקני מכבי ת"א עם גביע ווינר
(צילום: עוז מועלם)

המפגש מול באיירן יהיה מרתק עבור הצהובים. בעונה הקודמת מכבי ת"א הפסידה פעמיים (בעונה הסדירה כמובן) לבווארים, על חודה של התקפה, בפער 3-2 נקודות והחטאה צהובה על הבאזר. גם בגזרת האקסים אמור להיות מעניין - אות'לו האנטר, אחד השחקנים האהובים על המועדון והאוהדים בצהוב, משחק בבאיירן, בעוד ג'יילן ריינולדס שעשה את עונת הפריצה שלו בכדורסל האירופי במדי באיירן בעונה הקודמת, יפגוש את האקסית בהיכל.
זה יהיה הראשון מבין 5 משחקי בית שמחכים למכבי ב-7 המחזורים הראשונים. בתקופה הקרובה יגיעו לבקר גם הכוכב האדום, פנאתינייקוס, ז'לגיריס וברצלונה. אין כאן שום קבוצה שלמכבי אמור להיות קל לנצח, כל אחת כאן היא איכותית ומהטופ של הכדורסל האירופי. אבל אם למדנו משהו על מכבי בהיכל בשלוש העונות האחרונות, זה שכשיש לה קהל, וההיכל לוהט כמו שהוא צריך להיות בימי חמישי, מכבי יכולה לנצח כל קבוצה.
מכבי יכולה וצריכה לפתוח חזק, לתת את הכל על המגרש, גם אם בהתחלה השחקנים יהיו בכושר בינוני ומעט חלודים. להילחם על כל כדור, לשחק עם הלב, ועם התמיכה של האוהדים, והסגל שנראה מבטיח בשלב זה של העונה, מכבי יכולה להגיע רחוק. זה מתחיל בחמישי הקרוב בהיכל, ואנחנו נקווה שזה ימשיך בשמינייה הראשונה בסיום העונה הסדירה. ולמה לא? בואו נחלום בגדול, נקווה שזה ייגמר אי שם בברלין בפיינל-פור.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.