בלי קשר לאיך שתסתיים העונה של הבלאנקוס, ייתכנו שינויים על הקווים בפגרת הקיץ. קרלו אנצ'לוטי, המאמן בעל מספר הזכיות הגדול בכל הזמנים בליגת האלופות (ארבע, מתוכן שתיים עם ריאל מדריד), עשוי לעזוב לנבחרת ברזיל ולסיים שם את קריירת האימון שלו. בינתיים, המועמד העיקרי לרשת אותו הוא ראול, כוכב העבר המיתולוגי.
למי ששכח, ראול גונסאלס הוא מגדולי שחקני ריאל בפרט ונבחרת ספרד באופן כללי, למרות שלא זכה בשום תואר בינלאומי עם לה רוחה. הוא היה מלך שערי הקבוצה עד לבואו של כריסטיאנו רונאלדו (עימו שיתף בפעולה במשך שנה), מלך שערי הנבחרת עד לנסיקתו של דויד וייה ועד היום מחזיק בשיא ההופעות במדי הבלאנקוס. בתקופתו בקבוצה (2010-1994),החלוץ הפורה היה שותף ל-12 תארים, בהם זכיות בליגת האלופות בשנים 1998, 2000 ו-2002. בהמשך עוד שיחק בשאלקה הגרמנית, בקטאר ובארה"ב עד לפרישתו הסופית ממשחק ב-2015.
1 צפייה בגלריה
ראול
ראול
ראול
(צילום: AP)
ב-2019 התחיל ראול את קריירת האימון. עד כה, הוא הצליח להוביל את קבוצת הנוער לזכייה בליגת האלופות לנוער, ומאמן את קבוצת המילואים, ריאל מדריד קסטייה. רבים רואים בו כמקביל מודרני של זינדין זידאן, שחקן עבר שהתחיל מלמטה כמאמן וללא כל ניסיון, והוליך את הקבוצה לשלוש אליפויות אירופה.
אז, במידה שיקבל את ההזדמנות, האם לראול "יש את זה", או שיסיים כמו פירלו ביובנטוס, שעקב כשלונו מאמן קבוצה ממרכז טבלת הליגה הטורקית וספק אם יחזור לאמן ברמות הגבוהות בקרוב? מי צוות האימון שיביא עימו? האם השחקנים, שרבים מהם מכירים אותו כאגדה חיה – יתייחסו אליו ביראת כבוד כשיהיה המאמן שלהם? האם יצליח לקדם כשרונות צעירים, תחום בו ריאל מפגרת בשנות דור אחרי ברצלונה, בעיקר בכל הנוגע לשחקני הבית? כל השאלות המדוברות ייענו לכל המוקדם בשנה הבאה. כאוהד הבלאנקוס, אאחל לו בהצלחה רבה במשימותיו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.