משהו לא טוב קרה למכבי חיפה במחזור החזרה לליגת העל לאחר פגרת הקורונה. מרקו בלבול המורחק העלה הרכב הזוי, כשהבחירה שלו לפתוח עם רמי גרשון בהרכב אחרי שנה שלא שיחק נראית תמוהה במיוחד, ועוד בתפקיד המגן השמאלי הדורש כושר משחק מירבי. בנוסף, עופרי ארד הוסט לקישור במקום להיות בעמדת הבלם, בה הצטיין עד לפגרה.
נדמה שבלבול סומך רק על מספר מסוים של שחקנים איתם הוא רץ לאורך העונה, ואף מעדיף אותם בעמדות הלא טבעיות שלהם, הכל כדי לא להעלות שחקני ספסל להרכב הפותח. לזכותו ייאמר כי לאחר כמעט עשור של כישלונות, הוא האיש שהחזיר את מכבי חיפה למאבק האליפות, אך נראה כי משהו עדיין חסר לבלבול כדי להוביל את הקבוצה צעד נוסף קדימה.
1 צפייה בגלריה
בלבול
בלבול
בלבול
(צילום: ראובן שוורץ)
השמרנות בהרכב והחוסר באומץ לבצע שינויים יצירתיים הם בעיניי הכשלים המשמעותיים של מכבי חיפה. כשמאבק האליפות נראה די סגור והנהלת הקבוצה מתחילה לפזול אל עבר העונה הבאה, יעקב שחר (שלפי הפרסומים האחרונים נוטה להשאיר את בלבול לעונה נוספת) יצטרך להחליט אם באמת מדובר באיש המתאים להוביל את חיפה לאליפות, או שמא הבאת מאמן עם קבלות כמו ברק בכר היא זו שתביא את המפנה.
בקיץ 2015 עמדה בפני אלונה ברקת אותה דילמה בבאר שבע, כשאלישע לוי הצליח להביא את המועדון לצמרת הליגה, אך לא מספיק כדי להתקרב למכבי ת"א. היא בחרה למנות את בכר בו האמינה, והתוצאה? שלוש אליפויות רצופות. בקרוב נדע מה יעשה שחר, ובינתיים לבלבול יש משחק עונה על הראש, ועליו לעשות הכל כדי למנוע ממכבי ת"א ניצחון שלישי על קבוצתו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.