לואיס המילטון מתחיל להיכנס לעניינים. הבריטי זכה היום (ראשון) במרוץ השני של העונה שהתקיים בשטיריה, אוסטריה. בניגוד למקצה הדירוג אמש, שהתקיים תחת גשם שוטף, הפעם זכו הנהגים למזג אוויר נוח למדי וזה גם בא לידי ביטוי בכך ש-17 נהגים השלימו את כל 71 ההקפות.
אלוף העולם המכהן שנראה נפלא במקצה הדירוג, שמר על המקום הראשון ולא השאיר יותר מדי סיכוי למתחרים בדרך לניצחון ראשון העונה. במקום השני ואלטרי בוטאס, שיזכור לטובה את אוסטריה וסידר למרצדס גם את הסגנות, אחרי שעקף את מקס ורסטאפן ארבע הקפות לסיום. ההולנדי על הלוח עם המקום השלישי במקצה הביתי של רד-בול. חברו לקבוצה, אלכס אלבון, סיים מיד אחריו.
3 צפייה בגלריה
לואיס המילטון
לואיס המילטון
המילטון והשמפניה
(צילום: רויטרס)

3 צפייה בגלריה
לואיס המילטון
לואיס המילטון
ופעולה על המסלול
(צילום: AP)
מי ששוב הציג יכולת מרשימה במיוחד, היה לנדו נוריס, שמסתמן כדבר החם הבא בסבב. הבריטי בן ה-20 רשם הקפה אחרונה מושלמת והצליח לעקוף גם את לאנס סטרול וגם את סרחיו פרז בדרך למקום חמישי מכובד למקלארן בחסות רייסינג פוינט. מנגד, קרלוס סאינס שזינק מהמקום השלישי הדרדר לתשיעי. הוא יתנחם בהקפה המהירה ביותר, 1:05.619.
היריבות הפנימית בין שארל לקלר וסבסטיאן פטל, עלתה לפרארי ביוקר. הצרפתי שזינק מהמקום ה-14, ניסה לעקוף את חברו לקבוצה במהלך ההקפה הראשונה, אך במקום זאת פגע בחלק האחורי שלו והוביל לכך שהשניים נאלצו לפרוש בשלב מוקדם מאוד של המרוץ – לאחר שגם עצירה ברחבת התיקונים לא עזרה. למעשה פרארי היא הקבוצה היחידה ששתי המכוניות שלה לא סיימו.
3 צפייה בגלריה
לואיס המילטון
לואיס המילטון
המילטון בראש הפודיום לצד בוטאס ו-ורסטאפן
(צילום: רויטרס)
"אני מאוכזב מעצמי", צייץ לקלר לאחר מכן. "אני מצטער, אבל יודע שזה לא מספיק. סב לא אשם היום. אכזבתי את הקבוצה שעבדה קשה כל השבוע".