4 צפייה בגלריה
ג'וש אלן
ג'וש אלן
27 שנים קשות הסתיימו. ג'וש אלן
(צילום: AP)
גם השנה למאר ג'קסון לא יזכה באליפות. ה-MVP המכהן של הליגה יצא עם בולטימור לביקור אצל המדורגת 2 ב-AFC, באפלו, והפסיד 17:3 לבילס שנראים פשוט יוצא מן הכלל. אם האלופה קנזס סיטי תנצח הערב את קליבלנד, באפלו תיבחן בגדול במשחק חוץ אצלה בגמר האזורי. בולטימור צריכה לבוא לעונה הבאה עם אופציות טובות יותר בהתקפה, בעיקר בגזרת התופסים.
כמו בשבוע שעבר בטנסי, למאר לא היה בעניינים ברבע הראשון, אבל התחיל להתעורר בשני כדי לכפות 3:3 של הגנות חזקות בהפסקה. אבל במחצית השנייה הכל התפרק עבורו ועבור הרייבנס: ג'וש אלן התחיל את הרבע השלישי עם מסירה לטאצ'דאון של סטפון דיגס, ואז, במהלך עצום, טארון ג'ונסון סיים את הרבע בחטיפת כדור של ג'קסון – והוא החזיר אותו לטאצ'דאון ענק של 101 יארד! לאחר מכן ג'קסון גם ירד מהמגרש עם חשש לזעזוע מוח, והמחליף טיילר האנטלי לא הצליח ליצור מתח בסיום.
4 צפייה בגלריה
למאר ג'קסון מופל
למאר ג'קסון מופל
אאוץ'. למאר ג'קסון מופל
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
למאר ג'קסון
למאר ג'קסון
ונפגע
(צילום: AP)
אמנם ההגנה של בולטימור ביטלה את הריצה של הבילס (רק 32 יארד), אבל ג'וש אלן ניהל מצוין את המשחק עם 206 במסירה, ונראה לאורך כל הדרך כאילו גם אם ג'ונסון לא היה שובר את הרייבנס באותה חטיפה, הוא היה דואג לניצחון. דיגס, ההחתמה הטובה ביותר שקבוצה כלשהי עשתה העונה בליגה, תפס 106 יארד. ג'קסון מסר 162, האנטלי עוד 60, ולמרות שהרצים השיגו 150 זה היה רחוק מלהטריד את באפלו שחוזרת לגמר ה-AFC אחרי 27 שנה. בטח לא עזר לבולטימור שהבועט הטוב ב-NFL, ג'סטין טאקר, פיספס פעמיים במחצית הראשונה.
7,500 אוהדים מאושרים לא מילאו הלילה את למבו פילד, אבל הכיסאות הריקים שלצידם ומולם באצטדיון לא הפריעו להם לחגוג. גרין ביי, הראשונה ב-NFC, לא איבדה את המומנטום בשבוע החופשי שקיבלה, ואפילו חזרה חזקה יותר ב-18:32 על הראמס. הפקרס עלו לגמר האזורי בפעם הרביעית בשבע השנים האחרונות, אבל זו הפעם הראשונה בעידן ארון רוג'רס שהם גם יארחו את המשחק הזה.
4 צפייה בגלריה
ארון רוג'רס
ארון רוג'רס
יכול לחגוג. ארון רוג'רס
(צילום: AP)
זה היה קרב בין ההגנה הטובה בליגה לקוורטרבק שמסר הכי הרבה טאצ'דאונים בעונה הסדירה (48), ואחרי רבע ראשון של הצלחה במשימה הבלתי אפשרית של לעצור את רוג'רס, לוס-אנג'לס נכנעה. במשחק פוטבול מעולה, נטול איבודים ובעל קצב מצוין, רוג'רס התחיל להתחמם ברבע השני, והוביל התקפה אחרי התקפה לתוך הגרון של הראמס. הוא מסר טאצ'דאון על יארד לדבאנטה אדמס, רץ לאנדזון לאותו המרחק, והיה גם את המהלך שהוציא את האוויר מהמפרשים של האורחים.
29 שניות להפסקה הראמס צימצמו עם מסירה של ג'ארד גוף לוואן ג'פרסון, אבל רוג'רס הראה להם שלא יתעסקו איתו, כאשר בזמן המעט שנותר העיף מסירות על 21 ו-33 יארד לאדמס ולרוברט טוניאן, וסידר שער שדה שקבע 10:19 לפקרס. ההפרש עוד עמד על 18:25 בכניסה לרבע האחרון, ואז רוג'רס שלח פגז על 58 יארד לאלן לזארד שגמר את המשחק. רוג'רס עמד על 23 מ-36 עם 296 יארד, לראמס היה בעיקר את קאם אייקרס (90 יארד בריצה וטאצ'דאון), אבל הפציעה באגודל ניכרה על גוף, שלמרות האחוזים הגבוהים (21 מ-27) הסתפק ב-174 יארד במסירה.