אין ספק שכוונותיו של משה חוגג טובות והוא רוצה בטובת בית"ר ירושלים, אך מי שמייעץ לו גורם לו לדרדר את היחסים עם הקהל לשפל חסר תקדים. ההתנהגות היהירה שלו והעקיצות כלפי הקהל יובילו אותו ואת הנהלת המועדון לעימות וקרע בלתי ניתן לאיחוי מול הגורם החשוב ביותר - האוהדים.
ביום שישי האחרון העלה משה חוגג באינסטגרם סרטון ובו המערכון הידוע של הגשש על רצון האוהדים להחליט על הכל, ובעצם לשלוט במועדון ללא עוררין. 40 שנה עברו ,ולטענתו של חוגג: "אין חדש תחת השמש". הביקורת העיקרית של הקהל היא על המתרחש בפן המקצועי, כמו: השארתו של המאמן רוני לוי (שאם לא הקורונה ברור לכולם שהוא לא היה שורד במועדון), התרומה הלקויה של בניון בפן המקצועי (הוא בעיקר מתעסק בלהטיל וטו על כל החלטה של בעל הבית), וגולת הכותרת - כדורגל משעמם ללא שום מגע קסם וחולשה בלתי מוסברת בחלק ההתקפי.

1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)

אם האוהדים לא יכולים להשמיע ביקורת על המתרחש במועדון, אז מי כן? חוגג פותח את עונתו השלישית, ועד כה, פרט להבטחות לכדורגל שמח והתקפי, ושבבית"ר לא יאמן מאמן שיסתפק בעיקר ב-0:0, מה שהם קיבלו זו עונה נוראית תחת קלינגר ועוד עונה שלמה בשעמומון של רוני לוי. עכשיו נפתחת עוד עונה עם אותו רוני לוי.
כשרכש חוגג את המועדון הוא טען שהקבוצה היא קודם כל של האוהדים, אבל זה לא נראה ככה. התחושה היא שאת חוגג, ההנהלה והצוות המקצועי דעת הקהל לא מעניינת, וכל ביקורת על החבורה הזאת מסומנת ישר כלא לגיטימית וכניסיון של הקהל להשתלט ולנהל את המועדון. חוגג טוען כל הזמן שהקהל של בית"ר לא מכניס את אותם הסכומים כמו במכבי ת"א ובמכבי חיפה - מה שנכון - אך בוודאי שבחיפה בה נמצא בעלים שהביא תארים והישגים המועדון ייהנה מהכנסות גבוהות יותר מהקהל, וכך גם אצל האלופה שנהנית מתקציבי ענק ומספקת תוצאות.
ביום שבו בית"ר של חוגג תציג כדורגל שמח והתקפי, ובעל הבית לא יעביר ביקורת כל שני וחמישי על הקהל שלו, עם תלונות ועקיצות לא מכובדות, אז הוא יוכל להתפאר בהכנסות הגבוהות שהוא בונה עליהן. חוגג יכול רק לדמיין מה יקרה אם הקבוצה, שנראית רע ומציגה כדורגל משעמם, תתחיל להתעורר וההנהלה תתעסק בלקרב את הקהל ולא להרחיק אותו. היו"ר אלי אוחנה הוא הסמל הגדול ביותר בתולדות המועדון, ומי כמוהו יודע מה הוא כוחו של הקהל של בית"ר. אלי עבר בכל תפקיד בקבוצה, ורק הוא יכול להסביר לבוס שלו מה המשמעות של העובדה שהקהל וההנהלה לא משדרים על אותו גל, ומה יכול לקרות כשההנהלה והאוהדים מאוחדים.
חוגג חייב להבין שהקהל של בית"ר מעריך את פועלו ותרומתו למועדון, אני בטוח בזה, אבל הדרך שלו (כנראה נובעת מייעוץ גרוע) לא תגרום לו ליישר את הקהל אלא ההפך הגמור. כמו שזה נראה כעת, העימות בין הצדדים בלתי נמנע. חוגג צריך להבין שעימות עם הקהל הצהוב-שחור הוא נקודת אל-חזור, ושאין בעלים בעולם, ובמיוחד בבית"ר, שצלח עימות בו רוב הקהל יוצא נגד בעל הבית.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.