זה היה שבוע הבושה של הכדורגל הישראלי. במקום לסיים את העונה בצורה חגיגית, סוגרים אותה עם אירועים מבישים וחמורים.
זה התחיל מהצמד אצילי את חזיזה, שבכדי להתחבב על הקהל הירוק הצטרפו לשירים האיומים ששרו האוהדים בחגיגות לאחר הזכייה של מכבי חיפה באליפות. עומר אצילי, שרק עתה נחלץ מהפרשייה המביכה שגרמה לשחרורו ממכבי ת"א, חשב שראוי להצטרף לשירה בגנות מכבי ת"א - שמפאת הכבוד לא אחזור על המילים שמופיעות בה (אגב, בדיוק לפני שנה הוא שר בהתלהבות יתרה "מכבי חיפה חיזבאללה"). לא נראה שהוא למד לקח, ובמקום לנסות לכפר על מעשיו הוא מתבלט קריאות מזעזעות נגד נשים.

1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
(צילום מסך)

חברו לקבוצה חזיזה שר שאנשי מכבי ת"א "ניאו נאצים גרמנים", וזה מבחיל. זה מספיק גרוע שהקהל שר שירים דוחים ומבזה את זכר השואה, אז עכשיו גם השחקנים נותנים לכך לגיטימציה? בושה.
בגמר הגביע, בשער 5 התנוסס השלט "שתהיה שואה למכבי", נמשך בדברים הקשים שאוהדי מכבי ת"א קראו לעבר מאמן הפועל ניר קלינגר, והסתיים בתנועות המגונות המכוערות של קלינגר ועוזרו סלים טועמה, ועוד במעמד הנשיא. כאילו זה לא הספיק, קלינגר התנפל על השופט בתוך המגרש כי הלך לבדוק ב-VAR את השער שנפסל.
עד מתי זכר השואה יבוזה על ידי שירים ושלטים? מתי ישימו לכך סוף? מתי יטפלו בשחקנים ואנשי צוות מקצועי שמתנהגים בצורה לא ראויה? ההתאחדות והמינהלת חייבות לחשוב על עונשים מרתיעים. אני קורא לבית הדין של ההתאחדות לא להקל ולא להתחשב. איזו דוגמה מקבלים ילדים ובני נוער?
במקום לחגוג אלופה וזוכה בגביע, מה שנזכור מסיום העונה האחרונה הוא את ההתנהגות של השחקנים, המאמנים והאוהדים. הגיע הזמן לשים סוף לביזיון הזה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.