ב-2013 ג'מאל צ'ארלס עדיין היה הדבר הכי חם שיש לקנזס סיטי צ'יפס להציע. הרץ הפנטסטי עשה צחוק מהגנות, ובמשחק אחד הגיע עם הרגליים לאנדזון חמש פעמים. שבע שנים עברו מאז, אף רץ בליגה לא שיחזר את ההישג, והצ'יפס הפכו לקבוצה הטובה בעולם ולאלופים עם פטריק מהומס כקוורטרבק. אבל הלילה (בין שישי לשבת) קיבלנו סוף סוף שואו שמתעלה על כך.
וזה לא מפתיע אף אחד שמדובר באלווין קמארה. הפנומן של ניו אורלינס (4:11) להט מהשנייה הראשונה ב-33:52 על מינסוטה (9:6), והשווה את שיא ה-NFL עם שישה טאצ'דאונים בריצה במשחק אחד! השיא החזיק מעמד כמעט 100 שנה, 91 ליתר דיוק, כאשר ארני נברס מהשיקגו קרדינלס, שכבר לא קיימים, עשה את זה בדרבי מול הברז. עם ההופעה המטריפה, קמארה עזר לסיינטס להבטיח בחג המולד את המקום הראשון ב-NFC דרום על חשבון טמפה ביי של טום בריידי, שעדיין לא הבטיחה מקום בפלייאוף.
3 צפייה בגלריה
אלווין קמארה
אלווין קמארה
אפילו יותר מאל באנדי. אלווין קמארה בדרך לעוד טאצ'דאון
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
אלווין קמארה ודרו בריז
אלווין קמארה ודרו בריז
דרו בריז דואג שאף אחד לא יאבד את הספירה. עם קמארה אחרי הטאצ'דאון השישי
(צילום: רויטרס)
אמנם דרו בריז מסר 311 יארד ב-19 מ-26, אבל ניכר עליו שהוא עדיין מחלים מהפציעה בצלעות כאשר נותר ללא טאצ'דאון ועם שני כדורים שנחטפו. מה שכן, הוא עשה מספיק כדי להציב את קמארה במצבים מעולים. קמארה פתח כאשר טס במהירות ובעוצמה לטאצ'דאון על 40 יארד, פחות משלוש דקות מפתיחת המשחק, ובדרך ל-155 שרץ לאורך המשחק הוא אסף עוד טאצ'דאונים על יארד אחד (פעמיים), 5, 6 ו-7.
אוהדים מוטרפי סטטיסטיקה עוד יצאו מאוכזבים מהמשחק הזה, כי בין הטאצ'דאון החמישי לשישי שלו קמארה יכול היה להשיג אחד נוסף, אבל ניו אורלינס בחרה לתת על קו היארד את הכדור לטייסון היל שעשה את זה בעצמו (כן – שבעה טאצ'דאונים לסיינטס, כולם בריצה). ניו אורלינס מסוכנת מאוד כשאנחנו מתקרבים לפלייאוף, ועד אז כבר יהיה לה בריז חד יותר. קמארה לא צריך עוד כוונונים, הוא כבר בכושר שיא.
3 צפייה בגלריה
אלווין קמארה
אלווין קמארה
מלאכי שלג בלי שלג זה נחמד. אלווין קמארה בכושר שיא
(צילום: AP)