בתקופה זו בקיץ, יולי-אוגוסט, אנו אוהדי הכדורגל מחכים רק שתיפתח העונה החדשה. רק שבימים אלו של קורונה, כשהפגרה שלנו בעצם הגיעה בין מרץ ליוני, הליגה התחרותית והחזקה ביותר, ליגת האלופות, עדיין מחכה לתת לנו קינוח. וטוב שכך, כי היא כמעט הגיעה לסיומה בלי הכרעה. למרבה המזל, הליגות חזרו לפעול מחדש ביוני, והעונות כמעט בכל מדינה נגמרו, ונותר לנו רק לחכות למפעל הגדול ביותר.
אבל כמובן שהשנה ליגת האלופות שונה בתכלית מכל עונה אחרת. משחקי רבע וחצי הגמר ישוחקו ללא גומלין וללא ביתיות, מאחר שכל המשחקים יתקיימו ב"בועה" בליסבון. כל קבוצה יכולה ללכת עד הסוף, והפתעות יכולות לקרות כל עוד הכל מוכרע במשחק אחד. אז מה מחכה לנו?

1 צפייה בגלריה
רונאלדו ויובנטוס חוגגים אליפות
רונאלדו ויובנטוס חוגגים אליפות
רונאלדו ויובנטוס חוגגים אליפות. יתאוששו גם בצ'מפיונס?
(צילום: AFP)

שמינית הגמר (גומלין)

באיירן מינכן - צ'לסי: באיירן מגיעה ביתרון של 0:3 מלונדון ובכושר מצוין, אולי מהטובים באירופה. משחקי ליגת האלופות ידועים בכך שהכל יכול לקרות, אך לפי הנתונים נראה כי באיירן תדלג לשלב הבא - ואני אומר את זה בתור אוהד צ'לסי.
מנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד: גם סיטי ניצחה בחוץ, 1:2, אבל ריאל מדריד מגיעה בכושר מצוין לאחר שזכתה באליפות, וניצחה לאורך כל הדרך - מרגע חזרת הליגה ועד המחזור האחרון בו סיימה בתיקו לאחר שכבר הבטיחה את התואר. סיטי עדיין הפייבוריטית בגלל התוצאה במשחק הראשון, אבל כאן באמת הכל יכול להיות, במיוחד כאשר מדובר בריאל וזינדין זידאן, שילוב שהוביל בעבר לשלוש זכיות רצופות בצ'מפיונס. הבלאנקוס ידועים בהתעלות ברגעים הכי מכריעים, המאני-טיים.
יובנטוס - ליון: הצרפתים ניצחו 0:1 בבית, אך חשוב לציין כי לא שיחקו כדורגל תחרותי מאז חודש מרץ. לעומתם, יובנטוס מגיעה חמה מהליגה, שם זכתה בעוד אליפות, ועם כריסטיאנו רונאלדו שנמצא בכושר כיבוש מצוין. לדעתי יובנטוס פייבוריטית.
ברצלונה-נאפולי: כאשר העונה הופסקה במרץ, אחרי ה-1:1 באיטליה, ברצלונה הייתה בכושר טוב יותר. עכשיו היא פצועה, קצרה ומתוסכלת בגלל סיום העונה הגרוע בספרד בו איבדה המון נקודות. היא עדיין פייבוריטית, אך הכל פתוח, ונאפולי שמגיעה בכושר לא רע עשויה להפתיע.

רבע הגמר (המשחקים שכבר נקבעו)

אטאלנטה - פ.ס.ז': אטאלנטה מגיעה בכושר נהדר, אחרי שלא השאירה רשת אחת באיטליה לא מחוררת. זו קבוצה שיכולה בשקט לנצח במשחק בודד את פ.ס.ז', שרק לאחרונה חזרה לשחק בגמר הגביע הצרפתי, ועוד איבדה את קיליאן אמבאפה שנפצע.
אתלטיקו מדריד - לייפציג: הדחייה באה טוב לאתלטיקה. פגרת הקורונה תפסה אותה כשהיא במקום השישי בליגה ומשחקת כדורגל רע. זה השתנה לגמרי מאז החזרה, והיא נראית גדולה על הגרמנים, שסיימו בשקט את הבונדסליגה ויגיעו בלי טימו ורנר, אחד האחראים העיקריים לכך שהקבוצה הגיעה לשלב זה (כבר התחיל להתאמן בצ'לסי).
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.