סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת כדורעף הגברים יצאו אתמול לדרך עם ניצחון קליל של מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב על הפועל נמעפיל/מנשה/עמק חפר, ועם דרמה של חמש מערכות בה ניצחה הפועל מטה אשר/עכו בכפר סבא על הפועל המקומית, והזכירה לכולם שגם היא חזק במאבק על התואר.

מכבי תל-אביב - הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר 0:3

(11:25, 20:25, 21:25)
מכבי תל אביב פתחה את המשחק בצרוה מרשימה ושייטה לניצחון קל במערכה הראשונה. המערכה השנייה היתה כבר הייתה שקולה יותר, אבל גם אותה הצליחו הצהובים לנצח בביטחון. שחקני המעפיל נלחמו אבל זה לא הספיק מול חניכיו של גל גלילי שניצחו בסיום גם במערכה השלישית ובמשחק כולו.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים ניצחון
שחקני מכבי ת"א חוגגים ניצחון
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(צילום: דוברות מכבי תל אביב)

הפועל כפר-סבא - הפועל מטה אשר/עכו 3:2

(20:25, 25:23, 21:25, 25:14, 15:10)
הירוקים שסיימו את העונה הסדירה במקום השני, רחוקים משחק אחד מהדחה בשלב חצי הגמר נגד החבורה של נועם כץ. באחד המשחקים בצמודים והמותחים שהיינו עדים להם העונה, שהשאיר טעם של עוד להמשך הסדרה, מטה אשר הייתה פעמיים בפיגור במערכות, אך הראתה המון אופי ובמערכה המכריעה שברה את כפר סבא ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה.
כץ המאושר אמר בסיום: "זה ניצחון גדול בעונה קשה, היו לנו עליות וירידות אבל אני שמח שניצחנו, מטה אשר היא קבוצה טובה ואסור לזלזל בנו. כפר סבא שלטה כל הליגה וכשלה הערב. אנחנו יודעים שגם אנחנו יכולים ליפול. נקווה שננצח ביום שלישי במשחק השני בסדרה".