פלויד מייוות'ר שוב בישראל. המתאגרף האגדי, שהיה מהראשונים להביע תמיכה בישראל אחרי ה-7 באוקטובר, ואף שלח לארץ ציוד, מזון ואספקה ​​אחרת, כולל אפודים חסיני כדורים, עבור חיילי צה"ל, נחת בארץ כחלק מהטור העולמי שהוא מקיים.
"ממשיכים לחקור וללמוד על העולם יחד עם הקבובצה שלי בטור השנתי שלנו", כתב מייוות'ר בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. "כעת המסע שלי הביא אותי לישראל. אנו נרגשים ללמוד עוד על ההיסטוריה של המדינה ולהרחיב את הידע שלנו. בואו נפיץ אהביה וחיביות ביחד".
1 צפייה בגלריה
פלויד מייוות'ר
פלויד מייוות'ר
שוב בארץ. פלויד מייוות'ר
(צילום: Ethan Miller/Getty Images/AFP)
פוסט התמיכה בישראל שהעלה מייוות'ר באוקטובר
באותו פוסט תמיכה שהעלה עם פרוץ המלחמה כתב מייוות'ר: "אני עומד לצד ישראל. חמאס אינו מייצג את העם הפלסטיני, הוא ארגון טרור שתוקף חיי חפים מפשע. אני בעד כל בני האדם ומאחל לחזרתם הבטוחה של כל האמריקאים והישראלים וכל אדם שנלקח כבן ערובה במהלך פשעי המלחמה הנוראיים הללו".
סיפור האהבה בין ישראל למייוות'ר החל לפני יותר משנה. הוא הגיע בנובמבר 2022 לביקור מפתיע. היה בכותל המערבי, הסתובב בשוק מחנה יהודה וביקש המלצות לשווארמה ממעריצים, והיה אורח של חברו קסבייר מנפורד בדרבי התל-אביבי בכדורסל בעונה הקודמת. התמונה שהעלה בפוסט התמיכה שלו עם פרוץ המלחמה הייתה מהביקור בכותל המערבי.
בעקבות התמיכה שלו בישראל, זכה בדצמבר באחרון הספורטאי בן ה-46 להרבה כבוד, בטקס התרמה מיוחד שהתקיים בפלורידה, ובו זכה בתואר "אלוף ישראל". האירוע הופק על ידי "חברים של מגן דוד אדום באמריקה", ונכחו בו מאות אורחים, בניהם סלבריטאים יהודים כמו השחקנית עמנואל שריקי וכוכבת הטיקטוק מונטנה טאק. במהלך האירוע גייס מד"א כ-4 מיליון דולר.