נבחרת ישראל השיגה ניצחון חשוב ודרמטי מול בלארוס בזכות השער של גבי קניקובסקי בתוספת הזמן, בעוד נגד רומניה היא הצליחה להשוות, אבל איבדה נקודות יקרות שבהחלט יכלה לקחת במאבק על העלייה ליורו.
יש לנבחרת איכות שלא הייתה לה שנים, בעיקר בחלק הקדמי. מנור סולומון הוא כוכב עולה בפרמייר-ליג, שחקן שבשנה השנייה שלו בליגה הטובה בעולם עבר לקבוצה בכירה יותר למרות פציעה שהשביתה אותו ארוכות, שחקן שמצליח לדחוק את עצמו להרכב למרות זאת, גם בטוטנהאם. ויש את אוסקר גלוך, היהלום הצעיר שהופך להיות שחקן מוביל בקבוצה בכירה בליגה האוסטרית, וללא ספק נמצא בדרך למעלה.

1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ישראל דור תורג'מן
שחקן נבחרת ישראל דור תורג'מן
דור תורג'מן
(צילום: עוז מועלם)

מה שעדיין חסר לנו זה סקורר. דיברתי על שני שחקנים מעולים, שעם החלוץ הנכון שיש לו חוש לשערים יוכלו להכריע כל הגנה. שחקן חוד עם ווינריות, מנהיג אמיתי שייקח אליו קצת את הפוקוס של ההגנה, שלא ייתן למאמני היריבות של ישראל את הפריבילגיה להתרכז בסולומון ובגלוך, ויהיה חייב לדאוג מחלוץ שמצליח לשים גול בכל משחק. מישהו כזה יוריד את הלחץ והשמירה הבדוקה מסולומון וגלוך. אנחנו זקוקים לחלוץ ברמה עולמית שמבקיע במפעלים אירופיים, ששיחק בליגת האלופות והבקיע גם שם, חלוץ שגם מבחינה טקטית יעזור לנבחרת ישראל כי הוא יקשה את ההכנה נגדנו.
אני מאוד אוהב את שון וייסמן ודור תורג'מן, הא בהחלט חלוץ העתיד, אבל לא בהם מתרכזת הגנת היריבות. כאמור, הנבחרת הצליחה להוציא שלוש נקודות מול בלארוס, אבל בהחלט איבדה שתיים שהגיעו לה ברומניה. חסר חלוץ ברמה אירופית ואולי דווקא יש לנו אחד?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.