האם אחת הדמויות הבכירות בהפועל ת"א בדרך החוצה? הנהלת המועדון שוקלת להחליף בסיום העונה את המנכ"לית אודליה פרידמן, שרק בקיץ האחרון מונתה לתפקיד, אם כי ההחלטה לא סופית.
לצד גורמים בקבוצה שאישרו כי הם בוחנים את האפשרות להחליפה ישנם כאלו שתומכים בפרידמן, ששימשה בעבר כמנכ"לית תיאטרון הבימה והגיעה להפועל ת"א אחרי הליך איתור מסודר.
2 צפייה בגלריה
המנכ"לית אודליה פרידמן
המנכ"לית אודליה פרידמן
רק בקיץ האחרון הגיעה לקבוצה. פרידמן
(צילום: ראובן שוורץ)
פרידמן נחשבת לדמות מוערכת בוולפסון, והייתה מקורבת מאוד לניר קלינגר. היא החליפה בתפקיד את זאב גרינברג, אחד השותפים ששימש מעשית גם כמנכ"ל וזז הצידה אחרי שניהל את הליך האיתור של פרידמן, שהפכה מהר מאוד לאחת הנשים החזקות בכדורגל הישראלי.
"נקבל את ההחלטות לגבי פרידמן בסיום העונה", אישרו גורמים בהפועל. "אנחנו מאוד מעריכים אותה, היא עושה עבודה מצוינת, אבל ייתכן שיהיו שינויים בקיץ, שום דבר עדיין לא סגור".
2 צפייה בגלריה
אודליה פרידמן
אודליה פרידמן
הפכה מהר מאוד לאחת הנשים החזקות בכדורגל הישראלי. פרידמן
(צילום: דנה קופל)
עם זאת, כבר כעת מסתמן כי אחד המועמדים המובילים להחליף את פרידמן הוא מנכ"ל מכבי נתניה, ניב גולדשטיין, שאמור לסיים את עבודתו אצלה בקיץ עם עזיבתו של הבעלים אייל סגל, וכבר קיבל על כך הודעה רשמית כמתחייב מההסכם ביניהם.
מעבר לכך, גולדשטיין מוכר כאוהד הפועל ת"א מושבע, וידוע כי במועדון האדום מעריכים מאוד את העבודה שעשה בנתניה בשנים האחרונות.