על בני יהודה עוברת עונה קשה במיוחד. הקבוצה מדורגת בתחתית הליגה הלאומית, ונראה שחלום העלייה לליגת העל רחוק שנות אור מלהתגשם. אם חשבנו לפני חודשיים שהקבוצה משכונת התקווה מתחילה בתקופת השיקום שלה בעקבות הניצחונות המרשימים, כדאי שנחשוב על כך שוב.
כבר ראינו מסע התאוששות עם ארבעה ניצחונות רצופים, כולל אחד מתוק במיוחד בגביע מול הפועל ת"א, אבל משם הכל הידרדר. משהו השתבש, אולי בגישת השחקנים. הם לא מצליחים להמשיך במומנטום החיובי, וכאן החלה הנפילה, בשל היכולת הרעה שהקבוצה הציגה בחודש וחצי האחרונים, ורושמת שיא שלילי של 6 הפסדים רצופים בליגה. גם עזיבת המאמן יוסי אבוקסיס הוסיפה לקושי. במקומו הגיע ניסו אביטן, אך גם הוא לא מצליח בינתיים.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בני יהודה מוחים
אוהדי בני יהודה מוחים
אוהדי בני יהודה מוחים
(צילום: פרטי)
להביא את השינוי המיוחל. עושה רושם שצריך לעשות הכל כדי לעצור את כדור השלג שפוקד את הכתומים. לא ברור מדוע הקבוצה לא מצליחה לייצר ניצחון. גם בחירות השחקנים בחלון ההעברות הנוכחי אינן מניחות את הדעת. למשל, יצחק אספה, שחקן שישב מאחורי סורג ובריח בשנתיים האחרונות ולא שיחק כלל, ספק אם יוכל למלא את המוטל עליו בשלב זה. בן רייכרט, שחקן שהגיע ממכבי פתח תקווה, שיחק שמונה משחקים מפתיחת העונה ולא רשם אפילו שער אחד או בישול. החתמה נוספת מעוררת שאלה היא של הפורטוגלי תומאס פודסטווסקי, שמגיע מסטאבק הנורווגית. השאלה הגדולה שצריכה להישאל היא כיצד בני יהודה, הקבוצה שנבנתה בתקציב הכי גדול בליגה, מצליחה לדעוך ככה. אולי הפתרון היחידי עבורה, בשלב זה, יהיה לשחרר כמה שחקנים, ולבנות את עצמה מחדש באמצעות שחקנים ממחלקת הנוער.
נצטרך לראות בתקופת הזמן הקרובה, האם ברק אברמוב, הבעלים והאיש הכי משפיע במועדון, יצליח לחולל שינוי כלשהו ולהעלות את הקבוצה על מסלול הניצחונות. כרגע זה לא נראה ריאלי, ימים יגידו מה הקבוצה משכונת התקווה מתכננת לעשות וכרגע רק נס אולי יוכל להציל אותה.
‏גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.