הטור הזה יהיה מעט שונה מהרגיל, לאור העבודה שבמהלך חופשת הפסח האחרונה יצאתי לטיול כדורגל באנגליה.
מי שנכח במשחקי כדורגל באנגליה ודאי מבין שאת האווירה והתשוקה לכדורגל של הפרמייר-ליג אין בשום ליגה אחרת באירופה. הצעקות למאמנים, הבוז ליריבים ואווירת הבירות והשמחה גורמים לכך שמדובר בליגה הראויה ביותר לחובבי הכדורגל. כבר הייתי בעבר בסטמפורד ברידג', אולד טראפורד, ווייט הארט ליין הישן של טוטנהאם וגם וומבלי, אבל את התחושות וההתרגשות של להגיע לאנפילד אי אפשר להחליף בשום יעד אחר.

1 צפייה בגלריה
אוהדי ליברפול באנפילד
אוהדי ליברפול באנפילד
אוהדי ליברפול באנפילד
(צילום: רויטרס)

שירת ה-you'll will never walk alone הבוקעת מהיציעים האדומים ובעיקר מה"קופ" הממוקם מאוחרי השער, הנפנוף עם הצעיפים במהלך השירה והעוצמות גורמים לתחושה אחרת.
נכון, ליברפול בעונה מזעזעת מבחינתה, בוודאי הגרועה בעידן יורגן קלופ, בזמן שארסנל בדרך אולי לאליפות ראשונה מזה 19 שנה. האדומים של מיקל ארטטה, עם אלפים שעשו את הדרך מלונדון והרעישו עולמות, עלו ליתרון מוקדם של שני שערים מרגלי ז'סוס ומרטינלי, שחקני ליברפול כמו בלא מעט משחקים השנה נראו די שבורים, אבל השירה מהיציעים המריצה את האדומים לצמק עוד לפני המחצית מרגליו של מוחמד סלאח, שגם הספיק להחמיץ פנדל בתחילת המחצית השנייה לפני שפירמינו איזן את התוצאה קרוב לסיום המשחק. שחקני ליברפול, שבהרבה מקרים נראים כאלה שלא מתאימים לרמה של המועדון המפואר הזה ולעוצמות של הקהל באצטדיון, מצליחים להוציא מעצמם יותר בעקבות האווירה והעידוד הנוצרים במגרש.
התיקו 2:2 המרתק הזה, במשחק קצבי ורווי אירועים, כנראה לא יעזור לליברפול להגיע גם בעונה הבאה לליגת האלופות, אלא בעיקר מנע מארסנל לשמור על הפער בפסגה רגע לפני קרב האליפות מול הקבוצה הטובה באירופה, מנצ'סטר סיטי. אך יחד עם זאת, לליברפול ובעיקר לאנפילד יש את הכבוד השמור לגדולים ביותר בהיסטוריית הכדורגל האנגלית.
ליברפול אולי לא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה, אך אנפילד לעולם לא יישאר לבד.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
* אנו רואים בחומרה רבה שליחת טורים המתורגמים ומועתקים מילה במילה מאתרים זרים, וגולשים שינהגו כך לא יורשו לפרסם בקיק.