כבר כמעט כמה שנים טובות שהצד האדום של העיר מנצ'סטר בכדורגל לא מצליח להביא הישגים ולהגיע לטופ בטבלת הפרמייר ליג, אך נראה שאת בעליה של הקבוצה, משפחת גלזר, זה לא מעניין. הם קונים שחקנים לקבוצה לא כל כך מנוסים אשר לא מביאים תפוקה על המגרש ובסופו של דבר כעבור שנה־שנתיים נחתכים.
נראה שאחד ממועדוני הכדורגל האנגליים הבכירים כבר הרים דגל לבן בלחימה על האליפות לפני הדעיכה בשנת 2013. מנצ'סטר יונייטד של פעם, ממה שאני זוכר, זכה לשחקנים מליגה אחרת לגמרי, כמו אדווין ואן דר סאר, פול סקולס, ווין רוני, דימיטאר ברבאטוב, דייויד בקהאם, כריסטיאנו רונאלדו הישן (לפני המעבר לריאל מדריד) ועוד.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו
(צילום: רויטרס)
את כל כוכבי העבר האלה טיפח אחד המאמנים הטובים בעולם, סר אלכס פרגוסון, שהפך את המועדון לאחת הקבוצות החזקות בליגה ובזירה האירופאית משנת 1986.
ברגע שבו פרגוסון פרש מאימון הקבוצה בשנת 2013 המועדון התחיל לגמגם ולגלות חוסר יציבות על המגרש, במיוחד בעמדת השוער, אשר הוחלף על ידי דויד דה חאה אשר נרכש מאתלטיקו מדריד יחד עם זאת באו ההפסדים,
כמו ההדחה המוקדמת מהצפוי ב־2013 מליגת האלופות נגד ריאל מדריד המשחק ראשון הסתיים בתיקו והגומלין הסתיים בניצחון מתוק של ריאל מדריד שבישר את סיום עונתה של מנצ'סטר יונייטד בשנת 2013 בטורניר בכיר זה.
לצערי עדיין גם אחרי עזיבת המאמן המיתולוגי פרגוסון, מנצ'סטר יונייטד ממשיכה את חוסר היציבות שלה על המגרש. עם כל הכבוד לחזרה של כריסטיאנו לקדנציה שנייה, זה לא יכול להיות הפתרון – בטח לא בשלב הזה של הקריירה. רונאלדו של 2009 זה לא רונאלדו של 2022. זה מתבטא בחוסר החדות שלו על המגרש והאגואיזם שהתחזק אצלו לאחרונה עוד יותר.
האוהדים מרגישים עונה אחר עונה מיואשים ומאוכזבים ממצב הקבוצה. מנצ'סטר צריכה לעשות חישוב מסלול מחדש איך היא יוצאת מהסרט הרע שהיא נקלעת אליו שנה אחר שנה, ולבעלים אין פתרון בעניין זה.
בנימה אופטימית זו אני מקווה שהחתמת אריק טן האח תעשה טוב לצד האדום של מנצ'סטר ותחזיר אותה למקומה הטבעי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.