השחקנים הבכירים באליפות העולם בסנוקר ממשיכים ליפול אחד אחרי השני. היום (ג') היה תורו של מארק וויליאמס להיפרד מהטורניר אחרי שהפסיד 10:9 לסי ג'איווי בסיבוב הראשון.
וויליאמס הגיע לאליפות בכושר מצוין אחרי זכייה באליפות הסבב, אבל נכשל כבר במשוכה הראשונה. סי בן ה-21 היה ההפתעה הגדולה של אליפות העולם הקודמת כשמשום מקום העפיל עד לחצי הגמר, והיה מרחק פסע מהגמר. מעניין האם גם השנה הוא מתכנן לנו ריצה עמוקה.
3 צפייה בגלריה
סי ג'איווי ומארק וויליאמס נפרדים
סי ג'איווי ומארק וויליאמס נפרדים
סי ג'איווי ומארק וויליאמס נפרדים
(צילום: George Wood, gettyimages)
סי הוביל כבר 4:8 ו-6:9, אבל וויליאמס, שועל קרבות ותיק, נלחם והשווה ל-9:9. לרגע נראה היה שסי מאבד את הראש וששנה שנייה ברציפות הוא מאבד יתרון גדול, אחרי שבשנה שעברה הוביל כבר 5:14 על לוקה ברסל בחצי הגמר אך הפסיד בסופו של דבר 17:15. אלא שהפעם סי התעשת. רגע השיא במשחקון ה-19 והאחרון היה במהלך ברייק של סי כשנראה היה שהוא איבד פוזיציה על הכדורים הצבעוניים. הוא הביט באכזבה, אבל התאפס והטביע כדור ורוד קשה תחת לחץ, מה שאיפשר לו להמשיך את הברייק ולהבטיח את הניצחון במשחק.
וויליאמס, המדורג השישי שמודח בסיבוב הראשון, נשמע מאוכזב מאוד בסיום כשמדבריו נראה היה שהוא מעט מפקפק בסיכוייו להגיע לאליפות העולם בשנה הבאה: "אני אהיה בן 50 בשנה הבאה, ואני לא יודע אם אהיה כאן שוב. אני לא שוקל את העתיד שלי, אבל זה משחק קשה, אתה צריך להתייחס לכל טורניר כאילו לא תגיע אליו יותר. אני מחזיק אצבעות שתראו אותי פה בשנה הבאה, אבל זה לא יימשך לנצח. לא שיחקתי טוב רוב המשחק, אבל שיחקתי היטב לקראת הסוף. הברייק של סי בסוף היה אחד מהטובים ביותר שתראו תחת לחץ, אם הוא יעשה כאלו בעקביות, הוא יהיה אלוף עולם. יש לו את הפוטנציאל לזכות באליפות העולם, האם זה יהיה השנה? מי יודע, זה יהיה קשה".
3 צפייה בגלריה
מארק וויליאמס מאוכזב
מארק וויליאמס מאוכזב
מארק וויליאמס מאוכזב
(צילום: George Wood, gettyimages)
סי הודה לוויליאמס על המחמאות: "אני מודה לו, וזה מאוד משמעותי עבורי כשזה מגיע ממנו. אני אעשה את המיטב, אבל אני לא חושב שאני כרגע ברמה מספיק גבוהה כדי לזכות באליפות העולם".
מארק אלן, אחד מהפייבוריטים לזכות השנה בתואר, התקרב מאוד לשמינית הגמר לאחר שעלה ל-2:7 מול רובי וויליאמס. המשחק ביניהם יושלם מחר ב-16:30. עוד שחקן שקרוב מאוד לשמינית הגמר הוא קיירן ווילסון שעלה ל-1:8 מול דומיניק דייל, השחקן המבוגר ביותר באליפות השנה (52). המשחק ביניהם יושלם מחר ב-12:00.
3 צפייה בגלריה
מארק אלן
מארק אלן
מארק אלן. פסע משמינית הגמר
(צילום: George Wood, gettyimages)
המשחק המסקרן בין ג'ק ליסווסקי ודינג ג'ונווי מתפתח לכדי קרב מעניין והתקפי מאוד עם שמונה ברייקים עד כה של 50 נקודות ומעלה. ליסווסקי מוביל 4:5 בתום הסשן הראשון - כשהסשן השני ייערך מחר ב-12:00.