רוצים לראות את כריס פרום רוכב מקרוב? תהיה לכם הזדמנות לעשות את זה בינואר 2021. רוכב האופניים האגדי יגיע לישראל על מנת להשתתף במחנה האימונים של הקבוצה הישראלית "ישראל סטארט אפ ניישן".
הקבוצה השלימה את בניית הסגל הרחב והחזק ביותר בתולדותיה ומתכננת להגיע עם כל חבריה בראשותו של הבריטי למחנה אימונים מיוחד לקראת העונה החדשה.
3 צפייה בגלריה
כריס פרום
כריס פרום
כריס פרום
(צילום: EPA)
הסגל מורכב מ-32 רוכבים מישראל ו-16 מדינות נוספות. הוא הושלם לאחר החתמתם של שני הרוכבים האחרונים, הקנדי ג׳ולאיום בויווין והשוויצרי רטו הולנסטיין. בחודשים האחרונים צורפו תשעה רוכבים מהשורה הראשונה בעולם ובראשם פרום, הרוכב הבריטי האגדי שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס. כמו כן הוחתם אחד המטפסים הטובים בעולם, הקנדי מייק וודס.
"חיזקנו את הקבוצה בצורה מאד משמעותית", הכריז אחד הבעלים של ישראל סטארט אפ ניישן, סילבן אדאמס. ״עם הסגל הזה נוכל להיות תחרותיים במרוצים הגדולים בעולם, כולל בגראנד טורים ובקלסיקות. מחנה האימון שלנו יהווה הזדמנות לחבר את הקבוצה ולהתכונן לעונה החדשה, ללא ספק המאתגרת והמלהיבה ביותר מאז הקמתה״.
3 צפייה בגלריה
סילבן אדאמס
סילבן אדאמס
"חיזקנו את הקבוצה בצורה משמעותית". סילבן אדאמס
(צילום: באדיבות יזראל סטארט-אפ ניישן)
מלבד סדרת אימונים מפרכת בכבישי הארץ ופעילויות גיבוש, הקבוצה מתכננת לסייר בישראל ולהגיע לביקור המסורתי שלה ביד ושם ולקיים טקס הצגה רשמי ואירועי תקשורת.
הבעלים והמייסד הישראלי של ישראל סטארט אפ ניישן, רון בראון: ״אנחנו רואים בהגעתה של הקבוצה ארצה עם כל הכוכבים שלנו ובראשם פרום כסוג של שליחות. כל אחד מהרוכבים שלנו, ופרום אינו יוצא מן הכלל, הופך לשגריר של ישראל ושגריר של שלום ולכן כה חשוב שיגיעו ארצה, יתאמנו בישראל ויכירו אותה. ישראל היא הבית, ובעיצומו של החורף האירופאי אין מקום מוצלח ביותר בעולם לרכוב ולהתאמן״.
ראשי הקבוצה כבר החלו בשיחות ראשונות כדי לוודא שניתן יהיה להוציא את תכנית הביקור אל הפועל ולעמוד בכל הדרישות הבריאותיות לנוכח משבר הקורונה.
3 צפייה בגלריה
דן מרטין
דן מרטין
דן מרטין בווולטה בספרד
(צילום: בטיני פוטו)
מנכ"ל עמותת "ישראל סייקלינג אקדמי", עידו שביט, שוחח עם שר הספורט חילי טרופר ואמר: "אנחנו נחושים לעשות הכל כדי שהקבוצה כולה תגיע לישראל. זה יהיה מבצע מורכב, אבל העובדה שהקבוצה התחרתה בהצלחה בכל המרוצים הגדולים בעולם השנה תחת נהלי הקורונה המחמירים ביותר מוכיחה שהמשימה ניתנת לביצוע. זה חשוב לקבוצה ואנחנו משוכנעים שזה חשוב גם לישראל".