לדרבי הזה הייתה משמעות עצומה: הפועל ת"א הגיעה למשחק בידיעה שהיא לא יכולה לנצח, ובכל זאת טרפה ותקפה כל שחקן מהמחנה הצהוב של העיר. מה שראינו על המגרש הדגיש נקודה חשובה מאוד במכבי ת"א - למרות הניצחון הגדול נגד מכבי חיפה, לקבוצה מגיעה ביקורת רבה בעקבות חוסר האיזון המוחלט במשחקים האחרונים, שבולט מאוד תחת אייטור קראנקה.
הקבוצה מקריית שלום ניצחה בבית 0:3 את היריבה הכי חזקה בליגה, אבל בשני משחקי החוץ האחרונים (גם אם בלומפילד הוא לא בדיוק מגרש חוץ) הצהובים לא ניצחו את הפועל ת"א ובית"ר ירושלים, שתי הקבוצות שסופגות הכי הרבה שערים בליגה. נגד הפועל הקבוצה אפילו לא הצליחה לבעוט כדור למסגרת. נראה כי בשונה מהמשחק נגד חיפה בשבוע שעבר, שחקני מכבי ת"א הגיעו שבעים לדרבי ופיספסו הזדמנות קריטית וחשובה לצמצם את הפער בפסגה.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים אחרי התיקו מול הפועל תל אביב
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים אחרי התיקו מול הפועל תל אביב
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים אחרי התיקו
(צילום: עוז מועלם)

והתלונות לא מגיעות רק לשחקנים: ניהול המשחק של קראנקה היה לוקה בחסר, בלי יצירתיות ויכולת להגיב למה שקורה במשחק. בואו נבחן את זה לפי המערך: הצהובים שיחקו בשיטה של 2-4-4, הרכב שבו שחקני הקישור שלך, במקרה הזה גיאגון וקניקובסקי, חייבים לשחק על הקו. השניים נכנסו כל הזמן לאמצע, ובכך הצהובים איבדו את העוקץ. קראנקה ראה זאת במשך דקות ארוכות, ועדיין נותר מקובע ולא ניסה לשנות כלום (החילופים הגיעו רק בדקה ה-80).
במידה שקראנקה רוצה להמשיך במערך הזה, הוא חייב להביא לקבוצה שחקן כנף מהיר בעל טכניקה ויכולת דריבל גבוהה מאוד. באופן כללי, הקבוצה חייבת חיזוק בימים שנשארו לחלון ההעברות, שחקן שובר שוויון שיכול לעשות נס ולהחזיר לקריית שלום את האליפות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.