לאן פני בית"ר ירושלים מועדות? למה אוהדיה הרבים יכולים לצפות מהקבוצה, מהם עצמם כאוהדים? המצב כרגע מאוד מעורפל.
בואו נתחיל מהזרים. עלי מוחמד הטביע חותם במכבי נתניה, אבל לא צריך להיות בעל טביעת עין מקצועית כדי להבין שזה לא פישונט או שאלוי שכיכבו בעבר בקבוצה. כדורגלן טוב, ולא יותר מזה. ייתכן שללוי גרסיה יש פוטנציאל רב, אבל בכלל לא בונים עליו. ואילו ורדשקה? לצערי לא מצאתי בו כל תכונות שיכשירו אותו לבלם שצריך להמשיך בבית"ר.

1 צפייה בגלריה
עלי מוחמד מול עילאי תמם
עלי מוחמד מול עילאי תמם
עלי מוחמד מול עילאי תמם
(צילום: עוז מועלם)

נניח שיוסי בניון, שהיה המנהל המקצועי, סבור אחרת ממני. נניח שהקהל ביציעים אינו מבין כמו בניון. העניין הוא הדרך בה התבצעו הדברים. אם מדברים כיום באופן נרחב על הצורך בקשר הגנתי, שיעזור גם לשדרג את מוחמד, מדוע חיפוש השחקנים לא התבצע במהלך כל העונה? היה צריך למצוא אותו כבר במהלך העונה הקודמת, כדי שיגיע ארצה בזמן, ישתתף באימונים ובמשחקי ההכנה וניתן יהיה לעמוד על יכולתו וסיכויי השתלבותו.
אבל לא נעשה דבר, ועתה מחפשים. וכשיגיע, יתחיל להתאמן, להשתלב, ואז - אם בכלל - כבר שליש ליגה יסתיים, לפחות. ועד אז, גם מוחמד, וזאת לפי תפישת בית"ר, לא יממש את הפוטנציאל שבו ונסתפק במועט. וחבל.
מספרים לנו על קבוצה כישרונית. לא מצאתי כזו. לו היו אומרים קבוצה בינונית, הייתי מסכים. בית"ר נבנתה העונה כקבוצה משעממת, אלא אם כן יצליח מיכאל אוחנה לשקם עצמו במהירות ולשנות את כל הקבוצה במהירות הבזק, ולהפכה לקבוצה מעניינת ויצירתית. אך זוהי הערכה שאין לי בשלב זה על מה לבסס, לאחר כשנה וחצי של פציעות שלו. אם לא הוא, אולי יגיע כוכב מחו"ל שיהפוך את בית"ר על פניה.
לדראפיץ' את ברדה צפויה עבודה מרובה כדי שבית"ר לא תיראה כפי ששיחקה מול טאוטה, ואפילו בניצחון המקרי (אם כי חשוב) מול הפועל חיפה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.