בטקס שנערך היום (שלישי) במשרדי הוועד האולימפי בת"א, חתמו איגודי ההיאבקות הישראלי והמרוקאי על הסכם שיתוף פעולה היסטורי, כשהמטרה: תחרויות רשמיות בהשתתפות מתאבקים ישראלים ומרוקאים.
יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי, אמרה: "בהמשך להסכמי אברהם, הספורט הוא דרך נפלאה להעמיק את הקשר בין המדינות ולחבר בין אנשים". עבדל אל־ראחים ביוד, שגריר מרוקו בישראל: "לאחר הסכמים בתחומי הפוליטיקה ותחומים רבים נוספים, אנו שמחים על שיתוף הפעולה המרגש".
יעל ארד
יעל ארד
"הספורט הוא דרך נפלאה להעמיק את הקשר בין המדינות ולחבר בין אנשים". ארד
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בנוסף לארד ולשגריר, עוד נכחו בטקס: מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג, לאוניד שולמן יו"ר האיגוד הישראלי להיאבקות, ויו"ר האיגוד המרוקאי פאוד מסקוט יחד עם בכירים נוספים.