הכוכב ההוליוודי דוויין "דה רוק" ג'ונסון התרגש מאוד מהסיפור של לוחם ה-UFC תמבה גורימבו, אז הוא החליט להפתיע אותו עם בית חדש. לגורימבו היה רק 7 דולר בחשבון הבנק לפני שניצח בקרב המקצועי הראשון שלו בחודש מאי, ואת הכסף שהרוויח מהניצחון הוא שלח לכפר לכפר שלו בזימבבואה עבור באר מים.
הוא התייתם מהוריו בגיל צעיר וכמעט איבד את חייו בזמן כריית יהלומים לא חוקית בזימבבואה. בחיפוש אחר שינוי, עבר בן ה-32 למיאמי, שם ישן על ספה בחדר הכושר בו התאמן. ג'ונסון נחשף לסיפור בטוויטר ביוני ונשבע לעזור. השבוע הוא מימש את ההבטחה הזו.
בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות ביום חמישי, הפתיע ג'ונסון את גורימבו בזמן שהאחרון העניק ראיון על האינטראקציה של השניים ברשתות החברתיות. "אתה נותן לי השראה לעבוד קשה, תודה", אמר גורימבו עם דמעות בעיניו. "אני אהפוך לאלוף, תאמין לי. תאמין לי".
ג'ונסון אמר לו: "הסיפור שלך ריגש אותי. השתמשת בכסף שהרווחת מהקרב כדי לקנות באר מים לכפר שלך בזימבבואה כדי שהאנשים שלך יוכלו לקבל מים נקיים. יכולת לקחת את הכסף הזה ולרכוש איתו מכונית או דירה. אבל לא עשית את זה. דאגת לאנשים שלך, וזה מראה בדיוק מי אתה, וזו הסיבה שטסתי כל הדרך, רק כדי להסתכל לך בעיניים ולהגיד שאני איתך".
גורימבו הראה לג'ונסון את רשימת הסיבות שבגללן הוא נלחם, ואת הספה שבה הוא ישן. "הספה הזו הולכת איתי לאן שאני אלך עכשיו", אמר.
לאחר מכן ג'ונסון לקח את גורימבו לנסיעה ברכב וחשף את הסיבה האמיתית לביקורו. "רציתי לבוא לכאן. רציתי להביא אותך לכאן. רציתי להסתכל לך בעיניים, ורציתי להגיד לך ברוך הבא הביתה", אמר ג'ונסון והציג לגורימבו מפתח לבית שאליו לקח אותו.
"אלוהים הוא נהדר", צייץ גורימבו ביום חמישי. "אני מאוד אסיר תודה ל'דה רוק' על מה שהוא עשה עבורי ועבור משפחתי. זה היה היום הטוב בחיי. זה היה יום משנה חיים. אני אשתמש בזה כמוטיבציה לשנות חיים של אחרים. אני אסיר תודה לכולם".