משה חוגג הפקיד את בית"ר ירושלים בידי נאמן, אך בפועל ממשיך למשוך בחוטים מאחרי הקלעים. לה פמיליה ממשיכים בהחרמת משחקי הבית ובמשחקי האגו מול הבעלים בזמן שהנפגעת היחידה היא בית"ר הקבוצה. חוגג עשה כל טעות אפשרית: מקצועית, ניהולית ובגזרה החשובה ביותר - מול האוהדים. הראיונות התכופים בתקשורת, הציוצים והפוסטים ובעצם יצירת רעש תמידי במועדון שהוא גם ככה מהלחוצים בישראל.
חוגג לא תרם אחוז בודד ממה שתרמו אלונה ברקת, יעקב שחר ומיץ' גולדהאר, ובכל זאת זה לא מנע ממנו להתלונן על קהל הלקוחות שלו ולהתראיין בכל הזדמנות אפשרית. הוא השקיע לא מעט כסף, אך מנגד הפך מאיש עסקים אלמוני לאחד האנשים המוכרים בישראל, ככה שהפיכתו לבעלים של המועדון הירושלמי הייטיב עימו.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד חוגג
אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד חוגג
אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
ההתערבות המקצועית והמינויים הכושלים הובילו את חוגג ללחוץ יותר ולהרע במקום לתרום למועדון. המלחמה של חוגג בלה פמיליה הפכה לחזות הכל, מלחמה שפוגעת בבית"ר ירושלים אנושות.
לה פמיליה וחוגג מחזיקים בבית"ר ירושלים כבת ערובה, כששני הצדדים לא בוחלים באמצעים. נקודת המפנה מבחינת רוב הקהל הייתה כשהתברר שהמהלך עם השייח' לא יצא לפועל. רוב הקהל יצא מאזור הנוחות ותמך פומבית במהלך, למרות שבדרך המתנגדים הגיבו באיומים ואף באלימות פיזית.
בסופו של דבר חוגר הרוויח ביושר את העובדה שרוב הקהל לא מסוגל להאמין לאף מילה שלו. הבכי והנהי על כך שרבים מהאוהדים לא עמדו לצידו הוא עיוות של המציאות – הוא זכה לתמיכה רחבה ואדירה.
חוגג החליט להפקיד את הקבוצה בידי נאמן ובעצם "להכין את הקבוצה למכירה", המשמעות היא מכירה של כל שחקן שיהיה לו ביקוש וקיצוץ רוחבי היכן שרק ניתן. רק שמכירת חיסול לא תעזור לחוגג למכור במחיר שבו הוא מעוניין.
הפיכתה של בית"ר לקבוצה שלא שואפת לצמרת תהפוך את אופציית מכירתה לסבוכה הרבה יותר.
חשוב לציין שחוגג קיבל מועדון שהתמודד על האליפות והגיע לגמר גביע המדינה, ולמעשה הוא לא קידם אותו מאז שרכש אותו, אפילו להפך.
הבעלים צריך להפסיק להתבצר בעמדתו ולהבין שמלחמה, גם אם היא צודקת, צריך לדעת לנהל אותה ולעשות זאת מבלי לפגוע בתפקוד המועדון כולו. הקבוצה שנבנתה יכולה בהחלט לעשות עונה טובה, אם רק לה פמיליה תבין שתפקידה הוא לתמוך בקבוצה בכל מחיר וחוגג יבין שכבעל בית עליו לייצר כמה שפחות רעשי רקע.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.