נבחרת ישראל בכדורעף גברים תחל ב-10 ביונאר את שלב המוקדמות לאליפות אירופה 2021, אך היום קיבלה חיזק מאוד משמעותי ומעניין: סבסטיאן (סבה) דבש, הקבלן שחזר לה קיבל היום (חמישי) את הדרכון הישראלי שלו, ויזומן לסגל הנבחרת לקראת ההכנות לאליפות.
דבש בן ה-33 (1.98), או בשמו הפולני סבסטיאן פרחז, נמצא בליגת העל כבר 9 עונות. הוא הגיע תחילה לכפר סבא, שם הכיר את בת זוגתו ואשתו כיום, גלית דבש, שבעצמה משחקת כחוסמת אמצע באלופת הנשים, הפועל כפר סבא, ולהם ילדה משותפת. מאז הוא עבר לא מעט שלבים בדרך לקבלת האזרחות הישראלית.
2 צפייה בגלריה
דבש עם הדרכון הישראלי
דבש עם הדרכון הישראלי
דבש עם הדרכון הישראלי
(צילום: איגוד הכדורעף)
סבה נשמע מאושר מאוד לאחר ההצטרפות לסגל של המאמן נועם כץ: "זה רגע מרגש מאוד בשבילי וגם בשביל כל משפחת דבש. האמת היא שאני כבר מחכה לשיר את התקווה במוקדמות אליפות אירופה. מהרגע שהתחתנתי עם גלית זה היה החלום שלי לשחק בנבחרת, ואני ממש מקווה שבמוקדמות הקרובות אני אוכל לתרום ולעזור כדי להגיע למטרות שאליהן הנבחרת שואפת".
גם בת זוגו גלית התייחסה למסע בדרך לאזרחות: "אני מודה לכל האנשים שבאו בזמן הנכון ועזרו לנו שהחלום יתגשם".
2 צפייה בגלריה
בני הזוג דבש ב-2014
בני הזוג דבש ב-2014
בני הזוג דבש ב-2014
(צילום: עוז מועלם )
הנבחרת עצמה סיימה השבוע את מחנה האימונים המרוכז שלה ובחודש ספטמבר תפגש שוב להמשך האימונים לקראת האליפות. נבחרת ישראל תשחק ותארח את בית ב', ותפגוש שם את נבחרות בולגריה ואוסטריה, כששני המקומות הראשונים יעפילו לאליפות.