דיא סבע חתם במכבי חיפה וינסה לעשות את מה שעשה עומר אצילי לקבוצה כשהצטרף לפני שנתיים. בדיוק בדיוק ברכש האלופה צריכה כדי להרים את עצמה לאחר המשחקים הלא טובים של התקופה האחרונה.
לאחר שחניכיו של ברק בכר הגיעו לשיא יכולתם כבר בתחילת העונה עם העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות תוך תצוגת משחקים נהדרים, חלה מאז נסיגה די צפויה ברעב של השחקנים. סוג של ירידת מתח.
1 צפייה בגלריה
סבע
סבע
סבע
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
פתאום אצילי חווה קשיים במהלך המשחק, צ'ארון שרי נעלם בלא מעט משחקים ונראה מותש מהעומס באלופות, דולב חזיזה נעדר לתקופה ארוכה והקבוצה איבדה מהחדות היצירתית.
כאן בדיוק נכנס מקומו של דיא סבע, שבדומה לשלושה מסוגל להכריע משחק במהלך אחד. החלוץ מצוי בכושר פנטסטי מתחילת העונה שלו בטורקיה עד שעזב את קבוצתו סיבאספור עם שבעה שערים ושישה בישולים בכל המסגרות בחצי עונה. אין ספק שמדובר בישראלי הבכיר ביותר שהאלופה יכלה להחתים.
סבע יכול להיות שובר השוויון שיפיח חזרה את הרוח היצירתית והדינמית שהייתה חסרה לירוקים במשחקים הקודמים, בדיוק מה שעשה לקבוצה אצילי כשחתם בינואר בדיוק לפני שנתיים והיה שותף בכיר לאליפות עם ארבעה שערים ועשרה בישולים.
גם בעונותיו של בכר בשלוש האליפויות עם ב"ש, הקבוצה התחילה חזק וקצת נתקעה באמצע העונה, גם אז היה לה אפשרות לתקן בחלון ההעברות של ינואר, אז הביאו האדומים מבירת הנגב את חנן ממן שסיים כמלך הבישולים ועזר להשאיר את האליפות בדרום. בדיוק כמו המקרים הללו, החתמתו של סבע יכולה להיות התוסף לדלק שחסרה לאלופה על מנת לנוע שוב על דרך ההצלחה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.