ריאל מדריד היא ללא ספק אחד מהמועדונים הגדולים בעולם. בעונה הנוכחית שחקני הבלאנקוס נפצעו פעמים רבות, מעמדו של זידאן התנדנד, שחקנים רבים הוכיחו שהם לא ברמה המתאימה, ועוד. בכתבה זו נפרט על כל אחת מהסוגיות, ונסביר מה עומד לקרות בעונה הבאה.

המאמן

במהלך העונה, זידאן היה קרוב לפיטורים מספר פעמים לאחר שנקלע לכמה משברים, אך בכל זאת הצליח פעם אחר פעם לצאת מהם, ועכשיו גם לסיים את העונה כשהוא עדיין על הקווים. למרות זאת, הודיע זידאן שהוא רוצה לעזוב.
1 צפייה בגלריה
קאמבק מפואר? ראול
קאמבק מפואר? ראול
קאמבק מפואר? ראול
(צילום: gettyimages)
המועמד העיקרי להחליפו הוא לא אחר מאשר ראול, אגדת ריאל מדריד, וגם שיאן ההופעות במועדון. ראול אימן בשנתיים האחרונות את ריאל מדריד קסטיליה (קבוצת המילואים), ואף הוביל אותה לעלייה לליגה השנייה. ראול אמר במסיבת עיתונאים שישמח לעמוד על הקווים בריאל מדריד, ואף מחזיק בהצעות נוספות מפרנקפורט ומשאלקה.

קניות

לא מעט דיבורים נשמעו על ההעברות שריאל מדריד מתכננת, וסיכוי רב שהכל ישתנה כאשר ראול יחליף את זידאן. השחקנים המדוברים ביותר הם קיליאן אמבאפה, ארלינג הלאנד, ודויד אלאבה. שמו של אמבפה נקשר לריאל כבר כמה שנים ונראה שהקיץ הזה זה יקרה לאחר שדחה חמש הצעות מפריז סן ז'רמן של מעל 15 מיליון יורו לעונה, אך יש סיכוי שבעקבות הקשרים עם זידאן שיעזוב, התמונה תתהפך, לטוב ולרע.
להלאנד יש סעיף שחרור בסך 75 מיליון יורו, אך יהיה תקף רק מינואר הקרוב, וכרגע הוא ודורטמונד מבקשים סכומים גדולים, מה שכנראה ידחה את העסקה. היחיד שכמעט סגור הוא דויד אלבה, שיכול לעבור בחינם לריאל לאחר שחוזהו הסתיים, ובאיירן לא הצליחה להגיע איתו להסכמה בנוגע לחוזה חדש, ויכול מאוד להיות שבעוד מספר ימים תהיה הודעה רשמית.

מכירות

ריאל רוצה להיפטר ממספר רב של שחקנים, ביניהם הזאר, מרסלו, בייל, איסקו, מריאנו ואודריאסולה, שלא מציגים יכולת טובה בעונות האחרונות, ובטח שלא לעומת השכר הגבוה שהם מקבלים, שעומד על כ65 מיליון יורו ס״כ לעונה, מה שמגביל מאוד את ריאל להביא שחקנים ברמה גבוהה שרוצים גם הם שכר גבוה, כמו הלאנד ואמבאפה.

שחקנים צעירים

בעונה הנוכחית שחקני ריאל נפצעו רבות, וזידאן נאלץ לשחק רבות עם שחקני הנוער שהרשימו, כמו מרווין פארק, סרחיו אריבאס, ויקטור צ׳וסט ומיגל גוטיירס. שחקנים אלו צפוים לקבל יותר דקות בעונה הבאה על חשבונם של שחקנים מבוגרים כמו ראמוס ומודריץ׳. שחקנים רבים גם חוזרים מהשאלות כמו קובו, מיוראל וברהים דיהז, שחלקם עשו עונות טובות וצפויים לחזור וחלקם צפויים לצאת להשאלה נוספת. עוד כמה שחקנים צעירים ואיכותיים הם ויניסיוס, רודריגו, ואלוורדה ומיליטאו, שסיפקו העונה את הסחורה וצפויים להישאר לעונה נוספת.

הרכב משוער לעונת 2021/22

4:3:3 – קורטואה: מנדי, וראן, אלאבה/ראמוס, קרבחאל: קרוס, קסמירו, ואלוורדה/מודריץ׳: אסנסיו, בנזמה, ויניסיוס.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.