מי שראה את נבחרת ישראל בארבעת המשחקים האחרונים הבין שהמצב המדיני הלא אידאלי הקל על התירוצים, אבל אני לא חושב שזה התירוץ העיקרי. הבעיה של הנבחרת הלאומית בעשרות השנים האחרונות היא הכושר המקצועי בו השחקנים באים אליה. מובן לי שאחרי תקופה בה לא משחקים כדורגל הכושר הוא לא באמת מדד לאף אחד, אבל בואו נעבור על העמדות ונחליט יחד.
בלמים – ויטור וגולדברג: לא באמת הבלמים המובילים בישראל, מה גם שהם לא יצאו לפגרה בכושר מצוין וגם לא הולכים לכיוון צעיר בעמדות האלה.

1 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
(צילום: עוז מועלם)

מגינים - נלקחו באמת הטובים ביותר בעיניי, אבל אפשר היה להבחין בהרבה בעיות, העיקרית היא כשדסה יוצא והמחליף איכשהו הוא קניקובסקי ולא אבישי כהן.
קישור – אין לי טענות למי שזומן, אבל בכל משחק מישהו אחר עלה. יותר מדי שינויים, מה שמבליט החלטות לא ברורות.
התקפה - החלק העיקרי של הדיון יהיה סביב ערן זהבי. נתחיל בכך שאי אפשר להתווכח, גם מצד אוהביו וגם מצד שונאיו, שהוא הווינר הגדול ביותר שידע הכדורגל הישראלי. קשה לי לרשום את זה, אבל הזימון שלו פגע מאוד בצעירים. הוא אחד שטיפח את גלוך בקבוצתם ונתן לו את הבמה, גם עם תורג'מן הוא עושה את זה, אבל בנבחרת זה נעלם לצערי.
שחקני התקפה איכותיים רבים לא זומנו, ושחקני התקפה לא טובים כן הוזמנו. לבריבו אין מה לחפש בנבחרת, אבל אתם יודעים איפה הוא גדל, וטוקלומטי יכל לעזור יותר לנבחרת של לוזון, גיא לוזון. שחקן כמו גיא מלמד לא מוזמן - על מה ולמה?!
לצערי, באמת נראה שלא נגיע לכלום, בגלל שלא מתנהלים פה מקצועית. ההרגשה שנוצרת מצפייה בסגל היא שאבי לוזון מנהל את הדבר הזה מאחורי הקלעים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.