אחרי התיקו 0:0 מול פיינורד בפתיחת שלב הבתים בליגה האזורית, שביעות רצון גדולה מאוד במכבי חיפה מהתוצאה והיכולת נגד אחת הקבוצות הכי חזקות על הנייר במפעל.
חיפה עמדה נהדר אתמול על המגרש והסתכלה בלבן של העיניים להולנדים, הניעה כדור והגיעה למצבים, אבל היה חסר לה את המחץ והאקס פקטור כדי להכריע את המפגש.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
שחקני חיפה. תוצאה מכובדת
(צילום: ראובן כהן)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
בכר. הכנה טקטית מושלמת
(צילום: ראובן כהן)
בכר עלה עם ארבעה קשרים אחוריים והשליטה באמצע הייתה ירוקה לחלוטין. במועדון שיבחו את המאמן על ההכנה המצוינת, ועל איך שהקבוצה נראתה: "זו הייתה הכנה טקטית מושלמת של בכר, שהוכיח פעם נוספת שהוא המאמן הכי בכיר בכדורגל הישראלי. הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק ברמות הגבוהות של אירופה, היינו בהרכב חסר מאוד ועמדנו בצורה מעוררת כבוד", אמרו בחיפה.
השחקן שקיבל הכי הרבה מחמאות על היכולת שלו נגד פיינורד היה הבלם בוגדן פלאניץ', שסיים את המשחק עם נתונים מרשימים: 100 אחוזי הצלחה במאבקי קרקע ו-67 אחוזי הצלחה במאבקי גובה. הסרבי הוכיח שוב נמצא בכמה רמות מעל הכדורגל הישראלי.
3 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' ועופרי ארד מנסים לעצור את בראין לינסן
בוגדן פלאניץ' ועופרי ארד מנסים לעצור את בראין לינסן
פלאניץ' (מימין). בלם ברמה גבוהה
(צילום: ראובן כהן)
במועדון נשמו לרווחה לאחר שהתברר כי מרבית הפצועים צפויים להיות כשירים למשחק הליגה מול מכבי תל אביב בשבת (20:30). עומר אצילי, שסובל מדלקת בגיד ולא נכלל אתמול בסגל, היה חסר מאוד, ובחיפה מבינים שאיתו על הדשא אפשר היה להשיג ניצחון. עופרי ארד שנפצע והוחלף סובל מהתכווצויות בלבד. כמו כן, עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני יהיו כשירים למשחק מול סגנית האלופה.