קבוצת הרכיבה הישראלית "סטארט-אפ ניישן" הודיעה היום (שלישי) שכריס פרום יתחרה בטור דה פראנס שייפתח בעוד עשרה ימים בברסט שבצרפת. פרום לא התחרה במרוץ היוקרתי מאז 2018, אז סיים שלישי בדירוג הכללי.
"כריס יהיה הקפטן של הקבוצה במרוץ. הניסיון שהוא מביא איתו כמי שזכה בטור ארבע פעמים הוא בעל ערך עצום, והוא יוכל לתרום לנו רבות ולסייע לרוכב המוביל שלנו, מייק וודס, בשלבי העליות", אמר ריק וורבורגה, הדירקטור הראשי של הקבוצה. "ראינו את קו ההתקדמות שלו בטור של דופינה ואנחנו מקווים לראות אותו הולך ומתחזק ככל שהטור יתקדם".
2 צפייה בגלריה
כריס פרום
כריס פרום
כריס פרום
(צילום: בריאן הודס, וולו אימג')
פרום האגדי (36), שהצטרף ל"סטארט-אפ ניישן" השנה, עבר פציעה קשה מאוד כשהתרסק לפני שנתיים ולמרות ההתקדמות העקביות והרציפה שעשה, במיוחד מאז שהצטרף לקבוצה הישראלית, נותרה לו כברת דרך עד שיחזור ליכולתו המלאה.
"עבדתי קשה מאוד כדי להגיע לנקודה שבה אני נמצא היום ולמרות שאני עדיין לא ביכולת שמאפשרת לי להוביל את הקבוצה בטור, אני מתכוון לעשות כל מה שאוכל עם כל הניסיון שלי - ולסייע לקבוצה להשיג את מטרותיה", אמר פרום. "אנחנו באים לטור עם רוכב מוביל חזק (וודס) ואני מחכה בקוצר רוח להזדמנות לתת את הכל עבורו ועבור הקבוצה במאבק הממתין לנו כל הדרך לפריז".
2 צפייה בגלריה
כריס פרום
כריס פרום
פרום בפעולה
(צילום: Veloimages)
"עברתי מסע קשה ומפרך בשנתיים בהן נעדרתי מהטור בעקבות הפציעה הקשה ההיא", המשיך הרוכב הבריטי. "הידיעה שאחזור יום אחד לטור דה פראנס שימשה כמוטיבציה עצומה עבורי. אני כבר לא יכול לחכות".