אורי ששון סיים הערב (ראשון) במקום החמישי בגראנד סלאם בודפשט אחרי שהפסיד בקרב על מדליית הארד לגיאורגי מאציאשווילי לבאני. הישראלי נזרק בווזארי 11 שניות לסיום הקרב ולא יהיה על הפודיום. ששון דווקא סיפק יכולת טובה בתחרות והגיע עד לחצי הגמר, אך שם נכנע לרוסי אינאל טאסוב, סגן אלוף אירופה, שהשיג איפון 36 שניות לסיום.
בקרב הראשון שלו ניצח את האוסטרי דניאל אלרשטורפר בניקוד זהב לאחר שלושה עונשים. ברבע הגמר גבר המדליסט האולימפי על האוזבקי בקמרוד אלטיבוב, בקרב שהגיע לניקוד זהב. לאחר 2:05 דקות, ששון הצליח להשיג איפון למרות כל העייפות.
2 צפייה בגלריה
אורי ששון על המשטח
אורי ששון על המשטח
מחוץ לפודיום. אורי ששון
(צילום: אורן אהרוני)
במשקל עד 100 ק"ג, המדורג ראשון פיטר פלצ'יק פגש את ההודי אבטר סינג בסיבוב השני וריתק אותו 1:11 דקות לסיום. בקרב הבא פלצ'יק פגש את הבלגי טומא ניקיפורוב ואחרי שמונה וחצי דקות ארוכות, הישראלי ספג את עונשו השלישי והודח.
במשקל מעל 100 ק"ג, סרפים קומפנייץ שהגיע להופעת הבכורה שלו בגראנד סלאם, פתח מול איביילו דימיטרוב הבולגרי ו-49 שניות לסיום הטיל אותו באיפון מרשים. יריבו הבא של קומפנייץ היה הרוסי טמרלן בשייב, שהשיג וואזארי והדיח אותו מהמשך התחרות.
2 צפייה בגלריה
פיטר פלצ'יק
פיטר פלצ'יק
לא מספיק טוב. פיטר פלצ'יק
(צילום: AP)
לי קוכמן (90 ק"ג), קיבל לא פחות ולא יותר לקרב הראשון שלו את אלוף העולם המכהן והמדורג שלישי בעולם, ההולנדי נואל ואן טה אנד, וספג ממנו פעמיים ווואזארי תוך 1:28 דקות והודח.
כזכור, ביום הפתיחה, השיגה תמנע נלסון לוי, המתחרה במשקל עד 57 ק"ג, את המדליה הראשונה של המשלחת, שכשזכתה במדליית הארד. הנבחרת תחזור לארץ ותמשיך בהכנות לקראת אליפות אירופה בפראג בחודש הבא.
פורסם לראשונה: 14:36, 25.10.20