רומלו לוקאקו, "המלך של מילאנו". המילים הללו היו נכונות לשנת 2021, אז תחת הנהגתו של המאסטרו אנטוניו קונטה אינטר שעטה לאליפות סופר מרשימה ששמה קץ להגמוניה של יובנטוס. קונטה הגדול לקח את הענק השבור והעניק לו חיים, הפך אותו לכלי הכי חשוב בשחמט שלו והשתמש בו ממש כקיר עשוי שרירים שעמד ופירק כל הגנה בסרייה א'. אוהדי אינטר התאהבו בענק שידע להחזיר אהבה, ונראה שאחרי התקופה הרעה במנצ'סטר יונייטד הוא מצא בית חם.
אבל משהו לא היה שלם בעולמו של הענק, הוא רצה תהילת עולם ומשכורת ששייכת רק לגדולי שחקני הפרמייר-ליג, ובמהלך שהפתיע רבים החליט לחתום בצ'לסי תמורת 115 מיליון אירו. בגידה - זאת הייתה ההרגשה במילאנו. לשחקן שקיבל אהבה מהרגע הראשון בו דרך בסן סירו הקדוש אסור היה לעשות את זה. האולטראס של אינטר השחיתו תמונות שלו ברחבי מילאנו והעיר הייתה נבוכה.

1 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו שחקן אינטר
רומלו לוקאקו שחקן אינטר
רומלו לוקאקו
(צילום: AFP)

אבל הקארמה לא פסחה על לוקאקו, ואחרי חצי עונה גרועה בצ'לסי הוא החליט להתראיין ולא הסתיר לרגע את אהבתו וגעגועיו לנראזורי. שוב לא היה טוב לענק, והוא רצה לחזור לבית החם שהוא קיבל באינטר. בקיץ לוקאקו עשה הכול לבד - פיטר את הסוכן, לקח עורכי דין והטיס אותם למילאנו עם מטרה אחת ברורה: תחזירו אותי הביתה ללבוש כחול-שחור. הבעיה הייתה ששחקן שעבר בשביל כסף גדול צריך לשכנע את המנהלים שלו שכסף זה לא הדבר הכי חשוב בחיים, בהחלט משימה קשה. לוקאקו הצליח בגדול, ובמהלך סנסציוני חזר לאינטר בהשאלה לעונה אחת.
אבל הענק לא חזר אותו דבר. פציעה טורדנית לא נתנה לו מנוח ומונדיאל גרוע לא תרם למורל הירוד של הבלגי. לוקאקו חזר חסר ביטחון, אך הקהל של הנראזורי שאשתקד קרא לו "בוגד" עמד לימינו ותמיד עודד. בשבועות האחרונים גוברים הדיווחים שאולי אינטר החליטה לוותר על לוקאקו ולא להאריך את ההשאלה מצ'לסי, ואת הרעשים האלה גם הענק הגדול שומע. על מה שעשה אין עוררין, אבל האם הוא הפסיק להאמין בעצמו?
כעת ללוקאקו יש הזדמנות נגד פורטו להוכיח לאינטר שיש לו עוד מה לתרום למועדון, ויותר מזה, להוכיח לעצמו שהוא עדיין מגדולי החלוצים שיש בעולם.