בשיתוף הטוטו
שם: מעין צור
גיל: 18
מקום מגורים: קיבוץ גבעת השלושה
ענף: רכיבה על אופניים
איך הגעתי לספורט הזה: "מאז שאני קטנה אני מאוד תחרותית. כבר בגן הייתי בג'ודו ובכדור מים, התחרות הביאו לי מוטיבציה. לפני כמה שנים אחי התאום הצטרף למחנה רכיבה וראיתי איך הוא חוזר משם מאושר בכל פעם שהוא הולך, החלטתי שבא לי גם. התחלתי עם הרכיבה על אופני שטח, אהבתי את הנופים המטורפים, ומשם החלטתי לעבור לאופני כביש, אלה אימונים ארוכים יותר, הצטרפתי לנבחרת ישראל והתחלתי להתחרות. היום אני מתאמנת גם בקבוצה ישראלית- שוויצרית כדי להתאמן ולהתחרות עם נשים ברמה שלי".
3 צפייה בגלריה
מעיין צור טופ טאלנט 2
מעיין צור טופ טאלנט 2
מעין צור
(צילום: אביגיל עוזי)
הישגים בולטים: מקום 18 באליפות העולם לנוער, תחרויות בינלאומיות בבלגיה - הישג שיא של מקום רביעי, סגנית אלופת ישראל במקצועות האלימניישן, סקראץ, 500 מטרים וקרוס קאנטרי אולימפי. בנוסף, מדליית זהב וכסף מהמכביה.
כמה אני מתאמנת: "אני מתאמנת שש פעמים בשבוע. יש ימים שאני מתאמנת פעמיים ביום. הכי קשה באימונים זה לקום מוקדם. גם בימי שבת, כשבדרך כלל כל החברות שלי והחברים יכולים לחזור בשישי בערב ממסיבה ולקום בשבת באיזה אחת בצהריים, אבל אני אוהבת את זה ואני עושה את זה בהכי כיף".
מעין נאלצת להיעדר פעמיים בשבוע מבית הספר בשביל האימונים. "זה מצריך ממני תקשורת טובה עם המורים שלי", היא מספרת, "וגם עם הבנות בכיתה שעוזרות לי להשלים את החומר ואחריות אישית לשבת בבית אחרי יום ארוך של אימונים ולהשלים את החומר שהפסדתי באותו יום".
מה החלום: "בעוד כמה שנים אני רואה את עצמי באולימפיאדת 2028, מייצגת את ישראל ברכיבת אופני כביש רוכבת בקבוצות הגדולות בעולם ומתחרה בתחרויות ברמות הכי גדולות. לשם אני מכוונת ואני אגיע לשם".
3 צפייה בגלריה
מעיין צור טופ טאלנט 2
מעיין צור טופ טאלנט 2
בדרך הנכונה להישגים משמעותיים
(צילום: אביגיל עוזי)
דבר המומחה: "היא מועמדת עם הרבה מאוד אורך רוח, עם סבלנות. היא בונה את עצמה, רצה, או יותר נכון רוכבת למרחקים ארוכים. אני חושבת שהיא בדרך הנכונה ואני רואה אותה מגיעה להישגים מאוד מרשימים בעתיד", אומרת השייטת האולימפית ורד בוסקילה.
"אני רואה אצל מעין, מעבר ליכולת שלה והרצון לעבוד קשה גם את היכולת ליהנות מהדרך", אומר מאמן הכדורסל הבכיר פיני גרשון.
3 צפייה בגלריה
דבר המומחים
דבר המומחים
גרשון, בוסקילה ואברבוך
(צילום: אינטרוויזיה)
בשיתוף הטוטו