שלושת מחזורי הפתיחה בליגת העל כללו לא מעט מנצחים גדולים ומפסידים מפתיעים, אבל הפועל חדרה מוצאת עצמה בין לבין באזור מוזר - שלושה משחקים, שלוש תוצאות תיקו.
בסך הכל מדובר בפתיחה סבירה מבחינתה. בכל משחק אפשר היה לראות מאמץ רציני מצד השחקנים, שניסו להציג כדורגל חיובי ולהתאמץ, אבל יש תקופות כאלה בהן קשה להצליח לתת את הטאץ' הסופי - ובמקרה של חדרה, מדובר ברגעים הראשונים של העונה.

1 צפייה בגלריה
עוסמאן, דנינו וגדיר
עוסמאן, דנינו וגדיר
עוסמאן, דנינו וגדיר
(צילום: אורן אהרוני)

בעונה שעברה חדרה ניצלה מירידת ליגה בטוחה בזכות הגעת מנחם קורצקי, שאיזן אותה ואפילו הפך אותה לאטרקטיבית, אבל המשימה הקיץ הייתה שונה - לבוא ולבנות את הקבוצה. נראה שהוא עדיין מחפש יציבות מקצועית, בינתיים זה עובד בסדר, אבל ישנה הרגשה שלמרות שהקבוצה כבר עלתה לפני מספר שנים, היא היא עדיין מנסה להסתגל לליגת העל ולהבין את מקומה. אחרי עונה ראשונה טובה, היא בעיקר התמקדה לאחר מכן בהישרדות במפעל המאתגר, ושיחקה בדרך שהכי מתאימה לה. אולי עכשיו במועדון יכולים כבר לקחת את הבסיס הזה ולהשתחרר.
כרגע נראה שקורצקי דווקא מחפש את היציבות ההגנתית לפני כל דבר אחר, וזה פוגע בהתקפה שפחות קיימת. הקבוצה פחות כובשת שערים, וזה מתבטא בכך שאינה מנצחת, מה שמונע ממנה לחשוב על מיקום גבוה יותר בטבלה. עם זאת, נראה שחדרה די יציבה, ושאפשר לסמוך על ההגנה שתשמור על המצב הקיים לכל הפחות. מעניין יהיה לראות אם הפועל חדרה תנסה לכוון לפלייאוף העליון בהמשך העונה, לנסות לשחק במגרש של הגדולים, או שהיא בעיקר תתמקד בפלייאוף התחתון, בניסיונות לשחק טוב שם ובמבט מודאג אל עבר הקו האדום לאורך כל הדרך.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.