לא כך ציפתה נבחרת הנשים בכדורגל של ארצות הברית, אלופת העולם המכהנת, להתחיל את דרכה באולימפיאדת טוקיו. האמריקניות חטפו מכה קשה היום (רביעי) כשהפסידו 3:0 במשחק הפתיחה שלהן לשבדיה. זה היה הפסד הבכורה של ארה"ב מזה 44 משחקים.
טוקיו 2020 ב-ynet - מתחם מיוחד
סטינה בלקסטניוס העלתה את השבדיות ליתרון בדקה ה-25, האקן הכפילה (54) ולינה הורטיג סגרה את הסיפור עם שער 18 דקות לסיום. ארה"ב תנסה להתאושש מול ניו זילנד ואוסטרליה בהמשך.
שחקניות שבדיה חוגגות
שחקניות שבדיה חוגגות
שחקניות שבדיה חוגגות
(צילום: אורן אהרוני)
שחקניות ארה"ב מאוכזבות
שחקניות ארה"ב מאוכזבות
שחקניות ארה"ב מאוכזבות
(צילום: אורן אהרוני)
האצטדיון בו נערך המשחק
האצטדיון בו נערך המשחק
האצטדיון בו נערך המשחק
(צילום: אורן אהרוני)
שחקניו שבדיה וארצות הברית
שחקניו שבדיה וארצות הברית
שחקניו שבדיה וארצות הברית
(צילום: אורן אהרוני)
שחקניו שבדיה וארצות הברית
שחקניו שבדיה וארצות הברית
(צילום: אורן אהרוני)
השבדיות היו אלה שהדיחו את ארה"ב באולימפיאדת ריו 2016 ברבע הגמר אחרי ניצחון 3:4 בפנדלים (1:1 בתום 120 דקות).
במשחקים נוספים: הולנד התעללה 3:10 בזמביה, ברזיל הביסה 0:5 את סין, בריטניה ניצחה 0:2 את צ'ילה, ואוסטרליה 1:2 את ניו זילנד.