בשיתוף הטוטו
שם: נועם ממו
גיל: 16
מקום מגורים: מגדל העמק
ענף: ריצה
איך הגעתי לספורט הזה: "מאז שאני קטן אמא שלי אמרה לי שהייתי תמיד אוהב לרוץ. התחלתי בבתי הספר בתחרויות ריצה ובכיתה ז' המורה שלי לספורט זיהה את הפוטנציאל שלי", מספר נועם ונזכר בתחרות הראשונה שלו בבית הספר: "אני זוכר שרצתי 800 מ' בגמר, הגעתי חמישי ואני זוכר שזה היה מאמץ חזק. ראיתי הרבה אנשים לפני ואז גיליתי שאני בן אדם תחרותי מאוד; אני אוהב את האווירה בתחרות, ההרגשה שלפני הזינוק, אתה מרגיש טיפה לחץ שנגמר אחרי שאתה שומע את הירי של הזינוק".
3 צפייה בגלריה
טופ טאלנט 2 נועם ממו ריצה
טופ טאלנט 2 נועם ממו ריצה
נועם ממו
(צילום: יאיר שגיא)
נועם מעיד שהספורט תרם לו בהתמודדות עם לחצים ומשמעת עצמית. "אני מרגיש שאני מאמין בעצמי יותר, שאני יכול לעשות כל דבר שאני יכול לחשוב עליו. להיות שיאן ישראל זה אומר שאתה הכי טוב בארץ במה שאתה עושה. אין מישהו שעקף אותך. זה נותן לי עוד ביטחון עצמי, להמשיך לשבור עוד שיאים, להמשיך להתמיד באימונים" הוא אומר.
הישגים בולטים: סגן אלוף אירופה לנוער לשנת 2022. בנוסף, שתי מדליות זהב באליפות ישראל לשנת 2022 בריצת 400 מ' ו-800 מ'.
כמה אני מתאמן: "אני מתאמן שלוש פעמים בשבוע באצטדיון בבית ינאי ובימים האחרים אני עושה אימוני כוח ואימוני ריצה קלה", מסביר נועם ומוסיף: "הנסיעה לוקחת משהו כמו שעה לכל כיוון אז אני יוצא מאוד מוקדם וחוזר מאוחר".
מה החלום: "המטרה הקרובה שלי השנה היא אליפות אירופה לבני 20 בירושלים. המטרה העליונה שלי, אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028. אני מאחל לעצמי להישאר בריא, להמשיך להשתפר כמה שאני יכול כדי להגיע לטופ ולהיות מהכי טובים בעולם".
3 צפייה בגלריה
טופ טאלנט 2 נועם ממו ריצה
טופ טאלנט 2 נועם ממו ריצה
"מאחל לעצמי להמשיך להשתפר כמה שאני יכול כדי להגיע לטופ ולהיות מהכי טובים בעולם"
(צילום: יאיר שגיא)
דבר המומחים: "נועם עובד קשה, מעריך שהוא יגיע להישגים אבל הוא שומר על צניעות. לספורטאי צמרת, זה חשוב מאוד" מדגיש מאמן הכדורסל הבכיר פיני גרשון.
השייטת האולימפית ורד בוסקילה מסכמת ואומרת: "בארץ, יש לנו רצים נפלאים שמגיעים להישגים באליפויות אירופה, אליפויות עולם, אבל נועם גדל בסביבה שאין לו הרבה מודלים לחיקוי סביבו. ולמרות זאת, הוא נוסע שעה וחצי הלוך, שעה וחצי חזור, לכל אימון, כל יום, מצליח להגיע להישגים מאוד מאוד יפים. אני חושבת שהוא ראוי להערכה על כך"
3 צפייה בגלריה
דבר המומחים
דבר המומחים
גרשון, בוסקילה ואברבוך
(צילום: אינטרוויזיה)
בשיתוף הטוטו