כל מה שעובר על בית"ר ירושלים בימים אלה זה סוף ידוע מראש. מה שכן, אחרי שלא מעט קבוצות עברו לניהול אוהדים, וגם לחלק מאוהדי בית"ר נמאס מהמצב, לא כולם הצטרפו אליהם וראו את מה שכולם ראו מהצד, את הכיוון אליו זה הולך. אני יכול לומר כחבר עמותת "האחווה הכחולה", הבעלים של הפועל פ"ת, ברור לי שכל המועדונים חייבים לעבור בהקדם לניהול אוהדים.
הגיע הזמן להכיר בזה: לא יגיעו עוד אנשים כמו אלונה ברקת, מיץ' גולדהאר ובטח ובטח יעקב שחר לכדורגל הישראלי. יודעים מה? אולי בנס יגיעו עוד אחד או שניים. הבאים בתור (אנשים איכותיים בפני עצמם), כמו יואב כץ ואייל סגל, לא יכולים ולא רוצים להביא את המועדון שלהם לצמרת לאורך זמן, ולכן חייבים להגיע גם הם לבעלות אוהדים.

1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)

במקרה של בית"ר, זה עוד לא מאוחר. עכשיו זה בדיוק הזמן של אוהדי המועדון להתחיל לתמוך במועדון נורדיה ירושלים, לחזק אותו ולהגיע איתו לפחות עד לליגה הלאומית. שם מאוד יכול להיות שייווצר מפגש עם קבוצת האם הענקית שהם אוהדים ממילא, ואז ייפתח השער לאיחוד שיוביל את בית"ר ירושלים לחזרה למעמד של אימפריה.
הרי אם הם יחליטו לתרום עכשיו לבית"ר ירושלים עצמה, זה יהיה כמו לשים פלסטר לפצוע אנוש, עוד קצת חמצן למונשם, מה שלא יפתור את הבעיה. הם צריכים לתת לבית"ר הנוכחית ליפול - ככה המניה שלה תהיה זולה יותר, ואז הם יוכלו לקחת אותה במחיר הרבה יותר שפוי מאשר זה שהבעלים שלה דורש עכשיו.
אוהדי בית"ר - תתעוררו! עכשיו, למרות שזה כואב, זה לא הזמן לעזור. תלמדו מהיריבה העירונית ותעשו לכם מועדון איכותי וערכי. בהצלחה!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.